جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وعده ۱۰۰ میلیارد اعتبار برای زنان کار در دلفان چرا محقق نشد؟؟؟

دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان دلفان در دیدار مسئولان کارگروه های تخصصی مجمع مطالبه‌گران با فرماندار دلفان خواستار پیگیری وعده اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیاردی به زنان کار دلفان شد.

نسیم دلفان – ناصر ناصری با اشاره به جلسات قبل و حین سفر ریاست جمهوری و حساسیت شخص رئیس جمهور و معاون زنان و خانواده دولت که منجر به سفر خانم دکتر خزعلی به شهرستان شد اظهار داشت: در شورای اداری شهرستان با حضور خانم دکتر خزعلی معاون رییس جمهور تصمیمات مهمی برای ساماندهی زنان کار از جمله تعیین لرستان به مرکزیت دلفان بعنوان پایلوت توانمندسازی زنان بیان شد که متعاقبا نماینده دلفان و سلسله و فرماندار وقت در مصاحبه با خبرگزاری های رسمی خبر از اختصاص یکصد میلیارد تومان بودجه به زنان کار دلفان دادند و این خبر موجی از امیدواری را در میان زنان کار و مردم شهرستان محروم دلفان ایجاد کرد.

عضو شورای شهر نورآباد افزود : اینکه در حال حاضر مسولان استانی عنوان می کنند در سفر ریاست جمهوری هیچ مصوبه ای برای زنان کار دلفان نبوده است برای افکار عمومی شهرستان قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد : استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای مردم توضیح دهند که بودجه زنان کار چرا اختصاص نیافته است؟

ناصری اضافه کرد : مجمع مطالبه‌گران انتظار دارد فرماندار و سایر مسولان شهرستان جهت تحقق این وعده مهم تلاش نماید.

در این جلسه فرماندار شهرستان دلفان در مورد وضعیت اختصاص بودجه به زنان کار دلفان گفت: متاسفانه تاکنون هیچ مصوبه ای در این خصوص به اسم زنان کار دلفان وجود ندارد و البته ما پیگیر این مطالبه هستیم و از حقوق زنان کار دلفان دفاع می کنیم.

مهندس قهرمانی تصریح کرد: تلاش می کنیم سهم دلفان از محل اعتبارات اشتغال زنان استان نیز قابل توجه باشد.

درج خبر : بتول رحمتیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *