جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام تقدیر و تشکر مدیر سابق اداره ورزش و جوانان دلفان از همراهی مردم و مسئولان

امروز پس از انتصاب مدیر جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان ، مسلم یوسفی مدیر سابق این اداره با انتشار پیامی ، از همراهی گروه مختلف مردم و مسئولان به ویژه ورزشکاران قدردانی کرد‌.

بسمه تعالی / من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بر خویش واجب دانستم به پاس ادب و نهایت تعظیم و احترام، از عموم ورزشکاران و هیات‌های محترم ورزشی شهرستان ، همکاران عزیزم در اداره ورزش و جوانان بابت همراهی و همدلی، و همکاری در این مدت مسئولیت قدردانی و سپاسگزاری بعمل آورم.

از پیام‌های کریمانه و محبت آمیز و تماس‌های پر مهر همه دوستان و سروران عزیزم قدردانی میکنم.

همین رویکرد تغییر پست ها و جایگاه در هر سازمانی است که موجب پویایی دستگاه، انگیزه بیشتر کارکنان و توسعه و بروز خلاقیت ها خواهد شد.

اختلاف دیدگاه و تغییر نگرش ها و انتخاب افراد بر اساس ملاک و معیار مدیران ارشد هر دستگاهی موجب بهروری بیشتر، بهبود عملکرد سازمان و تازه نفس بودن برای پذیرش مسئولیت جدید خواهد شد.

از اینکه بار مسئولیت و استرس کاری شبانه روز از دوش بنده برداشته شد خوشحال و خرسندم.

جا دارد از حجت السلام و المسلمین دکتر خانی امام جمعه معزز ، دلسوز و باسواد شهرستان، مهندس قهرمانی فرماندار صبور و بانجابت شهرستان و دکتر یحیی ابراهیمی نماینده پرتلاش و پیگیر شهرستان دلفان بابت پیگیری‌ها در بحث پروژها و مساعدت های ورزشی قدردانی نمایم.

از اصحاب رسانه، فداکاران عرصه آگاهی بخشی که شبانه روز بی مزد و منت با پوشش اخبار ورزشی شهرستان موجب رضایتمندی جامعه بزرگ ورزش هستند خالصانه و خاضعانه تشکر میکنم.

حقیر شما مسلم یوسفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *