جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تغییر بخشداران مرکزی و کاکاوند دلفان / پیام قدردانی آوختی بخشدار سابق مرکزی نورآباد

امروز هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ طی احکامی جداگانه بخشداران جدید مرکزی و کاکاوند دلفان معرفی شدند.

نسیم دلفان – طی حکمی از سوی استاندار لرستان ، علی دهقان بعنوان بخشدار کاکاوند جایگزین ایمان حسینی و همچنین ابراهیم میربگ بعنوان بخشدار مرکزی جایگزین مصطفی آوختی شد.

آقایان حسینی و آوختی که به مدت حدود چهار سال مسئولیت بخشداری های کاکاوند و مرکزی را به عهده داشتند در طول این مدت منشأ خدمات بسیاری در این مناطق گردیده و پیام های قدردانی مردم و دهیاران این مناطق از این دو بزرگوار نشان از تلاش های صادقانه و جهادی این عزیزان دارد.

هیات تحریریه نسیم دلفان که سالها شاهد کوشش و خدمت بی‌منت این دو بزرگوار بوده‌ایم بر خود لازم می‌دانیم از زحمات شبانه روزی این دو نیروی بومی و تلاشگر و بی حاشیه در عرصه مدیریتی شهرستان قدردانی نماییم.

مصطفی آوختی بخشدار سابق مرکزی دلفان با صدور پیامی از همیاری مردم و مسئولان و همچنین رسانه ها قدردانی کرد.

✍ بسمه تعالی
ایزد منان را سپاس که توفیق و فرصت خدمتگزاری به مردم شهیدپرور، نجیب، متدین و شایسته بخش مرکزی نورآباد به مدت چهار سال نصیب اینجانب گردید.

و اکنون نیز که ماموریت من در سمت بخشداری مرکزی نورآباد به پایان رسیده خود را فرزند انقلاب و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی میدانم و در هر سمت و جایگاهی باشم تمام توان خود را برای انجام وظیفه قانونی و خدمتگزاری به مردم شهیدپرور، نجیب و دوست داشتنی دلفان بکار خواهم گرفت.
همه دوستان استحضار دارند که در بخش مرکزی دهستان های توسعه نیافته ای وجود دارند که از محرومیت های بزرگی رنج می برند خدا را شاکرم که در راستای خدمت به مردمان نجیب این بخش کوتاهی نکرده ام و تمام توان خود را برای خدمت خالصانه بکار گرفتم تا شاید قدری از محرومیت های این بخش کاسته شود.

گرچه عمق محرومیت در دلفان زیاد است و همچنان نیازمند کار و تلاش است اما با افتخار اعلام می کنم پیگیری های فراوانی در راستای محرومیت زدایی و ایجاد زیر ساخت های این بخش (در زمینه های مسکن روستایی، گازرسانی، آبرسانی، توسعه ارتباطات مخابراتی و راه‌های روستایی) انجام گرفته است و خرسندم بسیاری از ، پیگیری‌ها که با همکاری مسئولان بالادستی و نمایندگان مجلس صورت گرفت به سرانجام رسیده و یا در حال اجراست.

لازم می دانم از همکاری و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی مرتبط سپاس خود را اعلام نمایم.

برخود فرض می دانم از رهنمودهای دلسوزانه حجت الاسلام خانی امام جمعه، همکاری و پیگیری های جناب قهرمانی فرماندار، مطالبه گری و همکاری نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، همکاری اعضای محترم شورای تامین و اداری، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و امنیتی، خانواده های معظم شاهد، ایثارگران، آزادگان سرافراز و اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام نمایم.

همچنین از همکاری و همراهی شورای اسلامی بخش مرکزی، اعضای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران سخت کوش، بزرگان و ریش سفیدان و تمام مردم باصفاو قدرشتاس بخش مرکزی که همواره یارو مددکار اینجانب در دوران خدمتم بودند قدردانی می نمایم.

به امید آن که تلاش های محدود اینجانب، در راه انجام وظیفه به شمار آید و موجب خشنودی قلب مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت گردد.

خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی و ما رستگار

باسپاس
مصطفی آوختی

?توضیح اینکه در جلسه امروز علاوه بر بخشداران مرکزی و کاکاوند ، معاونت جدید امور عمرانی فرمانداری دلفان نیز معرفی شد و بر این اساس غلامرضا عبدالهی جایگزین عیسی‌زاده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *