جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گزارش تصویری جالب از آخرین روز حضور نمایندگان لرستان در مجلس نهم

سه‌شنبه ۴ خردادماه آخرین جلسه مجلس نهم برگزار شد و پس از آن جهت آغاز دوره دهم مجلس شورای اسلامی در روز هفتم خردادماه، مجلس به مدت ۲ روز (پنجم و ششم خرداد) تعطیل شد…


نسیـــم دلفـان – به گزارش پایگاه خبری یافته، از جمع ۹ نماینده لرستان در مجلس نهم ۷ نفر آن‌ها در مجلس دهم حضور نخواهند داشت و فقط علاء‌الدین بروجردی از حوزه انتخابیه بروجرد و الهیار ملکشاهی از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان دوباره در مجلس حضور می‌یابند.
بین عکس‌های منتشر شده در سایت‌های خبری مختلف، از جمع نمایندگان لرستان علی کاییدی نماینده پلدختر و معمولان حضور بیش‌تری داشت و بهرام بیرانوند نماینده بروجرد نیز بین این عکس‌ها دیده نشد.
نمایندگان در روز آخر مجلس نهم زندگی‌نامه مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه دریافت کردند و پس از گرفتن عکس یادگاری با هیأت رئیسه مجلس، از بهارستان خداحافظی نمودند. البته آن‌ها که به مجلس دهم راه یافتند دوباره به زودی به خانه ملت باز می‌گردند.
تصاویر علی کاییدی (پلدختر)، عباس قائدرحمت (دورود و ازنا)، علاء‌الدین بروجردی (بروجرد)، ایرج عبدی و ابراهیم آقامحمدی (خرم‌آباد)، الهیار ملکشاهی (کوهدشت) حجت‌الله خدایی‌سوری (سلسله و دلفان) و محمدتقی توکلی (الیگودرز) نمایندگان لرستان در آخرین روز برپایی مجلس نهم (با علامت در عکس‌ها مشخص شده‌اند):
 http://www.yaftenews.ir/images/stories4/majles.jpg
http://www.yaftenews.ir/images/95/3-95/majles9%201.jpg
http://www.yaftenews.ir/images/95/3-95/majles9%2011.jpg
http://www.yaftenews.ir/images/95/3-95/majles9%2012.jpg
http://www.yaftenews.ir/images/95/3-95/majles9%204.jpg

http://www.yaftenews.ir/images/95/3-95/majles9%202.JPG

http://www.yaftenews.ir/images/95/3-95/majles9%209.jpg


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *