جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گذشت خانواده معلم فقید بروجردی از قصاص

امروز اولیاء دم مقتول مرحوم محسن خشخاشی معلم فقید بروجردی با حضور در دفتر دادستان بروجرد، بدون دریافت دیه رضایت و گذشت خود از خون عزیزشان را اعلام کردند.

سجاد بیرانوند؛ دادستان بروجرد ضمن قدردانی از اقدام انسان‌دوستانه خانواده خشخاشی، گفت: محکوم به قصاص فردی ۲۳ ساله است و در ایامی که سن قانونی نداشت اقدام به قتل مرحوم محسن خشخاشی از فرهنگیان خوش‌نام بروجرد در محل کلاس درس کرد که پس از صدور حکم قصاص، چندین جلسه با وساطت بزرگان و ریش‌سفیدان و اعضای ستاد صبر و مددکاری زندان بروجرد برای صلح و سازش برقرار شد و در نهایت بدون دریافت دیه با رضایت کامل ورثه، مقتول از قصاص ر‌هایی یافت.

 شایان ذکر است ساعت اول آذر سال ۹۳، محسن خشخاشی ۴۳ ساله در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان پسرانه حافظی بروجرد بود که دانش‌آموز ۱۵ ساله وارد کلاس شد و بدون هیچ حرفی به سمت نیمکتش حرکت کرد. معلم از او خواست به دلیل غیبت غیرموجه از دفتر نامه بیاورد که پسر نوجوان به طرفش حمله‌ور شد و با چاقویی که همراه داشت، ضرباتی به گردن و سینه معلم وارد کرد و گریخت.

پیکر نیمه‌جان معلم به بیمارستان شهید چمران منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او مؤثر واقع نشد و معلم فیزیک، جان خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *