جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چشمه آبگرم دلفان ظرفیتی برای جذب گردشگر است

استاندار لرستان گفت: چشمه آبگرم دلفان ظرفیتی برای جذب گردشگر است…

نسیـــم دلفـان – به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در جریان بازدید از جاذبه گردشگری چشمه آبگرم دلفان گفت: این منطقه بسیار زیبا است و نیاز به بهسازی دارد که اگر بتوانیم زیرساخت ها را فراهم کنیم می توان یک موقعیت گردشگری بسیار خوب ایجاد کرد.

بازوند افزود: با توجه به اینکه در استانهای غربی کشور چشمه آبگرم و این ظرفیت و پتانسیل چندان وجود ندارد اگر برای توسعه این چشمه هزینه شود به طور حتم می تواند در اقتصاد این منطقه بسیار تاثیرگذار باشد و گردشگرانی از استانهای غربی بویژه کرمانشاه، ایلام، همدان و استان لرستان به این منطقه سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه این ظرفیت گردشگری نیازمند یک طرح مطالعاتی است ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی با همکاری سازمان زمین شناسی باید طرح مطالعاتی این چشمه را تدوین کنند که اگر طرح مطالعاتی جواب بدهد به طور حتم در سال ۹۴ اقدامات عملی برای توسعه آن انجام می دهیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: چه این ظرفیت گردشگری استفاده شود و چه نشود به طور قطع بحث راهشکافی روستاهای مسیر این چشمه به اتمام خواهد رسید تا مردم از راه ارتباطی خوبی بهره مند شوند.

بازوند با اشاره به اینکه چشمه آبگرم شهرستان دلفان می تواند به یکی از ظرفیت های گردشگری سلامت در استان لرستان تبدیل شود یادآور شد: برای توسعه گردشگری سلامت تنها نمی توان از فراهم بودن ظرفیت چشمه آبگرم نام برد بلکه وجود یک منطقه زیبا و مناسب در این زمینه تاثیرگذار خواهند بود و گردشگران از سراسر کشور تمایل دارند در این مناطق حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری می بایست توسط بخش خصوصی صورت گیرد ادامه داد: دولت موظف است زیرساخت ها را برای جذب گردشگر فراهم کند و باید بخش خصوصی بیاید و اقدام به سرمایه گذاری کند.

استاندار لرستان افزود: اگر زیرساختها فراهم شود به طور حتم ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در چشمه آبگرم دلفان وجود دارد زیرا استانهای زیادی می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

۵ نظر

  1. با سلام به مخاطبان فهیم و مدیریت وبسایت مردمی نسیم پیگیر مشکلات دلفان، و تشکر از جناب مهندس بازوند در اهتمام و توجه ویژه ای که به مناطق محرومتر از محروم دلفان دارند.
    نکته جالب توجه این است که چرا اهمیت و توجه به محرومیت این تعداد بیشمار عزیزانمان در این مناطق بینهایت محروم که مولد قوت لایموت سایرین نیز میباشند باید به مراتب کمرنگ تر از وجود یک چشمه آبگرم باشد ، و چرا دسترسی به این چشمه باید علت العلل راهشکافی مسیر عنوان گردد ،
    اگرچه که دستاورد این راهشکافی در نهایت نصیب این عزیزان ساکن در یکی از محرومترین نقاط جهان خواهد گردید و این مهم بارها و بارها قابل تقدیر و تشکر است .

  2. سلام مدیر عزیز
    عزیز دلم یه نظری فرستاده بودم در باب محرومیت و کارگران زن دلفانی چرا درج نفرمودی فدات شم

    • سلام
      کی فرستادی؟ من چنین پیامی ندیدم

      • با سلام
        که چی بشه رفتن استاندار به ابگرمه
        این یک نوع فرا فکنی افکار و شیره مالی یا همان ماست مالی کردن امور است
        دورمیدان حضرت امام در شهرمان را نمیبینیم با دههاپبرمرد زوار در رفته بخت برگشته و درب باشگاه تختی که مادران و خواهرانمان در (میدان کارگری) که برای اهالی نهاوند و همدان سیب زمینی و هویج دسته میکنند اونوقت رفتید ابگرمه…! شما به فکر این همه فارغ التحصیل باشید که در بغل گوش ما خیابون متر میکنند.
        از زمانی که این جناب والی لرستان تشریف اورده اند حافظه اش را با دیتای ابگرمه شارژ کرده اند.

        دل هر انسانی به درد میاد
        انگار زمان جنگ جهانی دوم است که چرخ اقتصاد اروپا به واسطه حضور مردان در میدان جنگ در دست زنان افتاده است اون هم با چه فلاکت و عواقب سوء حاکم بر ان. سالهای پیش گفتید که در دلفان محرومیت زدایی شده مدارس کپری بر داشته شده. اگر باز محرومیت در دلفان هست چرا حق محرومیت را از از احکام کارمندانش برداشته شده اند در حالی که سالهاست قبل از شما با این مردم محروم مانوس بوده و از انان سرکشی نموده اند برای انان برق رسانی و واکسیناسیون کرده اند و غیره
        پس با الفاظ دهن پر کن سر ما را شیره نمالید.
        خسته نباشید کوهنوردیتان به مثابه فرهاد اجرتان با شیرین و بیستون

  3. سواحل قناری

    واقعا ناشناس حرف حق را زدند. این همه دم از نیروهای بومی میزنند کجایند نیروهای بومی این همه دم از محرمیت زدایی می زنند کجاست محرومیت زدایی، این همه می گویند من از لرستانم و آشنا به مشکلات لرستان پس چرا هیچ کاری در دلفان محروم نمیکنند، یا فقط بلدند حرف بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *