پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

وقتی مسئولان خود از نزدیک وضعیت جاده‌های روستایی بخش کاکاوند را به چشم دیدند

برنامه خون صلح امروز در یکی از محروم‌ترین نقاط دلفان ، سبب شد مسئولان استان و شهرستان به عینه وضعیت جاده منتهی به این بخش را ملاحظه کنند.

این مراسم در روستای خاکی بخش کاکاوند برگزار شد ، علاوه بر مسئولان استانی ، اکثر مدیران شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار برای حضور در این مراسم ناچار شدند جاده منتهی به این روستا را طی نموده و شخصأ وضعیت نابسمان یکی از جاده های روستایی شهرستان را به چشم ببینند.

گفتنی است رسانه‌های محلی بارها و بارها این مشکل را منعکس کرده و مصرانه از مسئولین تقاضای رسیدگی دارند که متاسفانه شاهد کمترین اقدامات در این باره بوده ایم.

بسیاری از جاده های روستایی دلفان وضعیتی نامناسب و مشابه تصاویر فوق دارند و متاسفانه بارشها و شرایطـ جوی در فصول مختلف و نیز عدم رسیدگی به موقع، وضعیت را روز به روز بدتر کرده و قسمتهایی از جاده ها و پلها یا تخریب شده و یا در آینده نه چندان دور تخریب خواهند شد.

حال با توجه به اینکه وجود جاده های استاندارد از اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین امکانات برای پیشرفت هر منطقه به شمار می‌آید و همچنین با توجه به درخواست هایی مکرر مردم ، از مسئولان امر به ویژه نماینده مجلس که وعده های وی مبنی بر رسیدگی به جاده های ارتباطی روستایی هنوز از ذهن مردم پاک نشده ، تقاضا می‌کنیم فکری به حال جاده های روستایی شهرستان که از اوجب واجبات است نموده تا مردم محروم و ضعیف منطقه بازهم طعم خوش خدمت را بعد از مدتها در این راستا بچشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *