جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

واکنش فرماندار دلفان به خبر منتشر شده "دلفـــان در مسیـــر حــق کشـــی"

در پی انتشار خبری (اینجا) در سایت کاسی و همچنین نسیم دلفان و انعکاس در برخی رسانه های استان مبنی بر اینکه مسئولین استان کرمانشاه ، برخی اماکن و امامزاده های شهرستان دلفان را متعلق به شهرستان هرسین و استان کرمانشاه دانسته اند ، فرماندار دلفان به این موضوع واکنش نشان داد…


نسیم دلفان – علی باقری در گفتگو با خبرنگار ما گفت : به محض اطلاع از این موضوع بلافاصله مقابله و برخورد با مسببان بحث مورد نظر به طور ویژه در دستور کار این فرمانداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت : ما به هیچ عنوان قانع نخواهیم شد که مسئولی از شهرستان های همسایه و نیز استان های همجوار به خود جرأت داده و بدون کارشناسی اماکن مذهبی مانند امامزادگان احمد و محمود و همچنین اماکن تفریحی و گردشگری مانند آبگرمه دلفان را بنام خود مطرح نمایند و باعث چنین جنجالهای رسانه شوند.

نماینده عالی دولت در دلفان ضمن قدردانی از رسانه های شهرستان به جهت حساسیتی که به موضوعات این چنینی نشان می دهند تصریح کرد ، پس از انتشار خبر مورد بحث با مسئولین سیاسی استانداری لرستان رایزنی هایی را انجام دادیم و حساسیت موضوع را به ایشان انتقال دادیم.

فرماندار دلفان افزود ، مکاتبه هایی دراین باره با مقامات سیاسی استان لرستان و همچنین استان کرمانشاه انجام خواهد شد و نیز در جلسه ای که به زودی در استان با حضور استاندار محترم لرستان برگزار خواهد شد موضوع را مطرح خواهیم کرد.

به گفته وی ، با نگرش به حساسیتی که استاندار محترم به این گونه مباحث دارند اطمینان دارم برخوردی شایسته با این موضوع خواهد شد که در آینده ماحصل آن را به اطلاع مردم عزیز دلفان خواهم رساند.

باقری همچین گفت : با نگاه ویژه ای که استاندار لرستان به شهرستان دلفان دارند و روند پیشرفت رو به رشد پروژه های عمرانی این منطقه خصوصأ در بحث های عمران و زیر ساخت ها انشاءالله امامزادگان احمد و محمود (باولین) و همچنین منطقه تفریحی گردشگری آبگرمه در دستور کار قرار خواهد گرفت و این کار خود به خود بازدارنده اینگونه مباحث از طرف همسایگان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *