جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هویت شهید گمنام شهرستان سلسله در استان لرستان پس از ۳۸ سال شناسایی شد

هویت شهید گمنام شهرستان سلسله پس از 38 سال شناسایی شد

فرمانده سپاه ناحیه الشتر از شناسایی هویت یکی از شهدای گمنام این شهرستان خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید نعمت شکیبایی صنوبری که در تپه شهدای گمنام بابا داود شهرستان سلسله به عنوان شهید گمنام دفن شده شناسایی شد.

نسیم دلفان – سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به شناسایی شدن هویت یکی از شهدای گمنام این شهرستان اظهار داشت: در روزهای اخیر هویت شهید “نعمت شکیبایی صنوبری” که در تپه شهدای گمنام بابا داود شهر الشتر دفن شده بود شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ستوان دوم وظیفه ارتش شهید “نعمت شکیبایی صنوبری” در اردیبهشت سال ۶۲ در منطقه عملیاتی غرب کارون مفقودالاثر شده بود عنوان کرد: پس از ۲۸ سال پیکر مطهر این شهید تفحص و در سال۹۰ به عنوان شهید گمنام در شهرستان سلسله استان لرستان دفن شد.

فرج‌الهی با بیان اینکه پس از انجام آزمایش دی ان ای مشخص شده که شهید گمنام “نعمت شکیبایی صنوبری” ساکن روستای صنوبر تربت حیدریه است خاطرنشان کرد: پدر و مادر شهید حدود ۱۰ سال پیش دارفانی را وداع گفته‌اند و سایر اعضای خانواده این شهید در روزهای آینده برای برگزاری مراسم توسط ارتش به شهرستان سلسله عزیمت خواهند کرد.

وی با اشاره به ارادت قلبی و معنوی مردم شهرستان سلسله به شهدای گمنام دفن شده در این شهرستان تصریح کرد: ما خواستار این هستیم که با توجه به شناسایی شدن شهید و علاقه وافری که مردم شهرستان به ایشان دارند، شهید نزد مردم الشتر به یادگار بماند تا از برکات معنوی حضور شهید در شهرستان بهره‌مند باشند و امیدواریم که در این زمینه به نتیجه مطلوب برسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *