پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

مادر ورزش ها در دلفان همچون مادران فداکار این دیار، مظلوم واقع شده است/دو و میدانی فراموش شده ی نورآباد با کوله باری از افتخارات

رئیس هئیت دو و میدانی شهرستان دلفان که خود از قهرمانان این رشته بوده است ضمن گلایه از مسئولین خواستار نگاه ویژه به این ورزش شد…


dfg.jpgنسیـــم دلفـان – علی کرمپور در گفتگو با خبرنگار نسیم گفت : با توجه به پیشینه طلایی و غرور انگیز دو ومیدانی این شهرستان و افتخار آفرینی حال حاضر این رشته توسط فرزندان این دیار لازم است از سوی مسئولین امر مسائل و مشکلات این رشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود : دکتر روح الله محمدی فرزند برومند و قهرمان همیشه طلایی دلفان پرچم دار این رشته ی پر افتخار است ؛ کسی که عناوین بزرگی را از جاده های خاکی و پیست نامناسب دلفان تا مربیگری تیم ملی کشور و قهرمانی آسیا با افتخار طی کرده است.

این مربی جوان تصریح کرد، دو ومیدانی دلفان اولین رشته ورزشی در این شهرستان است که ورزشکارانی را به تیم های ملی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان تقدیم کرده است.

به گفته وی ، اولین مربی تاریخ ورزش نورآباد و حتی می شود ادعا کرد استان لرستان در سطح تیم ملی دو ومیدانی کشور (رشته دو صحرا نوردی) و اولین مدال آور آسیایی این رشته کسی نیست جز روح الله محمدی فرزند برومند این آب و خاک.

کرمپور اضافه کرد، فرهاد عزیزی دیگر افتخار آور این رشته است که بارها و بارها قهرمانی کشور در دو صحرا نوردی مواد (۱۵۰۰ و ۳۰۰۰) متر را کسب نموده است.

وی گفت: عزیزی در سال ۲۰۱۱ در مسابقات بین المللی کاپ آزاد ترکیه مقام چهارم دو صحرا نوردی را به افتخاراتش افزود ولی متاسفانه عدم حمایت از این ورزشکار، باعث دل سردی او از این رشته شده و حتی این عدم حمایت منجر به پناه بردن ایشان به بعضی از استانهای همجوار برای تأمین نیازهای مالی جهت شرکت در مسابقات شد.

رئیس هئیت دو و میدانی دلفان اظهار داشت، در حال حاضر از ایشان مجدد دعوت به عمل آوردیم که با حضور قهرمانانه ی خود بار دیگر برای شهرستان افتخار آفرینی کند.

کرمپور به قهرمان دلفانی دیگری اشاره کرد و گفت : در رده ی نونهالان رکورد ماده ۳۰۰ متر این رشته را محمد باقری تاج امیر ، پدیده ی آینده دار این رشته یدک می کشد و بارها و بارها قهرمانی کشور را به دست آورده است.

وی افزود : باقری هم اکنون عضو تیم ملی دو و میدانی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران است و اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات آسیایی قطر شرکت خواهد کرد تا بار دیگر نام و نشان شهرستان دلفان را به جامعه ورزش خاورمیانه و حتی جهان، با سرافرازی و غرور بشناساند.

این مربی دو و میدانی گفت: در بخش بانوان، قهرمانان لایق این رشته همچنان در مسابقات یکه تازی می کنند.

به گفته وی ، سرکار خانم فائزه حسن پور قهرمان بلا منازع رشته های استقامت در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و اکنون جوانان در سطح مسابقات کشوری افتخار می آفریند و سرکار خانم سمیه محمدی ورزشکار با اخلاق و جوان این شهرستان قهرمانی دانشجویان کشور را یدک می کشد و دهها ورزشکار دیگر در این رشته افتخاراتی کسب کرده اند که به علت نبود پشتوانه و حمایت، سرد و دل زده شده اند و این رشته را در زیر گل و لای پیست نورآباد دفن کرده اند.

وی گفت: بهترین زمان افتخار آفرینی و بهره مندی در رشته دو ومیدانی در سنین پایه می باشد لذا نیازمند حمایت همه جانبه مسئولین آگاه و دلسوز این شهرستان می باشیم. این قهرمانان نوجوان و جوان را دریابید تا با دل گرمی و حمایت شما نام دلفان را بلند آوازه کنند.

آیا انصافأ رشته ای با این همه عزت ، افتخار و قهرمانی نیازمند به حمایت همه جانبه شما مسولین محترم نیست؟

آیا پیست خاکی و نامناسب دو ومیدانی این شهرستان قابلیت تعمیر و مجهز نمودن آن تارتان و امکانات ورزشی لازم برای این ورزشکاران را ندارد؟

با توجه به ساختار جسمانی نیرومند جوانان این دیار آیا نیاز به اختصاص یک قطعه زمین برای رشته های میدانی ( پرتاپ دیسک – نیزه – چکش و وزنه …..) نیست تا این جوانان علاقه مند بتوانند حداقل در زمینه ی ورزش خود را اثبات کنند؟

شما مسئولین فهیم و کاردان می توانید با حمایت هایتان، زیباترین سرنوشت ها را برای فرزندان لایق این شهرستان رقم بزنید . ما منتظر یاری سبزتان هستیم.

۱۴ نظر

  1. ضمن تقدیر و تشکر از برادر عزیز علی کرمپور و خدا قوت به ایشان از مسئولان خواستاریم جهت پیشبرد این رشته های ورزشی که در شهرستان ما دارای پتانسیل بالایی است آستین همت را بالا زده و یک یاعلی بگویند . ضمن به دوست عزیزم فرهاد عزیزی خدا قوت گفته وتشکر می کنم .

  2. باید از این چنین ورزشکاران با غیرت به شدت حمایت شود ولی متاسفانه مسیولین رسیدگی نمی کنند

  3. با تقدیر از زحمات آقای کرمپور و افتخار آفرینی چندین باره فرهاد در مسابقات دو و میدانی

  4. با تشکر از قهرمان فرهاد عزیزی

  5. با تشکر از قهرمان ارزنده ی ملی ما فرهاد عزیزی امیدواریم مشکلات حل شود و این قهرمان را در مراتب بالا ببینیم.

  6. فرهاد عزیزی با این همه عنوان و افتخارات چقدر خاکی و با معرفته

  7. فرهاد عزیزى یدونه است لطفآ قدرشو بدونین ازمسئولین بخصوص آقاى کرم پور تقاضاداریم شرایطى رو مهیا کنه که فرهاد به شرایط آرمانى برگرده وبازهم شاهد افتخارآفرینیش باشیم

  8. سامان قلی پور

    از زحمات بی وقفه آقای کرمپور تشکر می کنم وخدا قوت به همه ی قهرمانان دو ومیدانی دلفان وقهرمانی کشوری ۱۵۰۰مترروز پنج شنبه ۹۳/۱۲/۱۴ رابه فرهادعزیزی تبریک میگم امیدوارم که مسئولان محترم به این رشته ورزشی توجه خاصی داشته باشند تا شاهد موفقیت های بیشتردر سطح ملی وجهانی از این ورزشکاران باشیم
    خودمان را دست کم نگیریم

  9. سرزمین آئیران

    به امید سربلندی لک و دلفان عزیز

  10. تبریک عرض میکنم
    در حقیقت فرهاد عزیزی واقعا یدونه است تبریک عرض میکنم قهرمان دلفانی

  11. سپاس از همگی شما دوستان عزیزم ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *