جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری یک فرد متخلف با ۱۸ قطعه اشیاء باستانی خبر داد

سرهنگ کرمی گفت: عوامل انتظامی دلفان در پی کسب اطلاعاتی مبنی فعالیت فردی در امر خرید وفروش عتیقه‌جات در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله وارد عمل شدند…


نسیـــم دلفـان – به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ علی نجات کرمی، فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: یک متخلف دستگیر و ۱۸ قطعه اشیاء باستانی در این شهرستان  کشف شد.

وی در تشریح این خبر افزود: عوامل انتظامی دلفان در پی کسب اطلاعاتی مبنی فعالیت فردی در امر خریدوفروش عتیقه‌جات دریکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه پس از هماهنگی مقام قضایی از منزل فرد مذبور بازرسی به‌عمل‌آمده و تعداد ۱۸ قطعه اشیاء باستانی کشف و ضبط شد، عنوان کرد: در این رابطه فرد متخلف دستگیر و همراه اشیاء مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

۲ کیلو هروئین در جعبه پیک موتوری پیتزا فروش

سرهنگ فرخی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان اظهار داشت: سه سوداگر مرگ دستگیر و دو کیلو و ۸۷۵ گرم هروئین در جعبه پیک موتوری پیتزا فروشی در شهرستان خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند سوداگر مرگ که در پوشش پیتزا فروشی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند اطلاع یافتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان عنوان کرد: مأموران باکارهای اطلاعاتی محل موردنظر را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه با توقیف موتورسیکلت مربوطه سه سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از جعبه موتورسیکلت پیتزا فروش دو کیلو و ۸۷۵ گرم هروئین کشف شد.

وی بیان کرد: مأموران مواد مخدر استان با همکاری مأموران شهرستان‌های کوهدشت و پلدختر در محور زانوگه -بابازید با توقیف یک دستگاه پژو پارس و دستگیری سه قاچاقچی، ۱۰ کیلو تریاک کشف کردند.

فرخی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر با همکاری مأموران مواد مخدر شهرستان دورود با توقیف یک دستگاه خودرو لیفان و دستگیری سه سوداگر مرگ دو کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: سه دستگاه وسیله نقلیه و ۹ سوداگران مرگ همراه ۱۴ کیلو و ۸۷۵ گرم مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

یک نظر

  1. سلام مدیر محترم سایت
    قبلیا گفتی ۱۸ تا اما بیش از ۳۰ عدد بودند
    حالا اینها از کجا اومدند با اولیا فرق دارن نگفتی اخرش بلا بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *