سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

غاری رنگارنگ و خیره کننده در اعماق زمین + تصاویر دیدنی

یکی از پر بازدید ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی چین غار رنگی فلوت می باشد غار شگفت انگیز آهکی با نور ها و رنگ های زیبا در نوع خود بی نظیر می باشد. با نسیم دلفان همراه باشید تا با این غار عجیب و غریب بیش تر آشنا شوید.

غار رنگی فلوت

غار فلوت چین

غار فلوت نی در شمال غرب گویلین چین واقع شده است و کاخ هنر های طبیعی چین به شمار می رود. این غار با قدمتی ۱۸۰ میلیون ساله و از جنس سنگ های آهکی یکی از پر بازدید ترین مکان های گردشگری چین به حساب می آید که با نور پردازی های حرفه ای چهره ای زیبایی را به بازدید کنندگان نشان می دهد ، علت نام گذاری غار به دلیل رشد و نوع نی های بیرون غار که برای ساخت فلوت از آن استفاده می کنند نیز می باشد. گردشگران تور چین می توانند به راحتی از این غار زیبا بازدید داشته باشند.
غار رنگی
در غار رنگی فلوت ۷۰ عدد سنگ نوشته کشف شده است که قدمت تاریخی آن را نشان می دهد ، این غار پر از استالاگمیت ها و استالاکتیت ها که از کربنات کلسیم ساخته شده اند که به اشکال زیبا و دیدنی در آمده اند.
غار های رنگی
این غار  پر از طاقدیس ، ستون های سنگی ، پره سنگ ، ناودیس و گل سنگ تشکیل شده اند و با نور پردازی های رنگی رنگی بسیار درخشان و خیره کننده است مانند چلچراغ هایی بالا سرتان خود را نشان می دهند.
غارهای شگفت انگیز
غار فلوت نی با طول ۲۴۰ متری منظره ای زیبا با سنگ های آهکی و با ستون های بی نظیر که پس از میلیون ها سال از چکیدن آب از سقف ایجاد شده است بسیار حیرت آور می باشد و بازدید کنندگان در نگاه اول شیفته و غرق زیبایی های غار می شوند.
امروزه این غار مجهز به سیستم های نور پردازی پیشرفته و رنگ های شاد و  خارق العاده زیبایی زیادی به غار داده است که می توانید عکس های کارت پستالی و یادگاری محشری از این غار ثبت نمایید.
غارهای تماشایی دنیا
طبق افسانه و باور مردم چین دهانه غار رنگی فلوت ، فلوت های از نی می سازد که با قدمتی زیاد به توسط سربازان ژاپنی کشف گردید. این غار مانند سرزمین پریان می باشد که دارای پرنده ها ، ستون های سنگی ، حیوانات و گیاهان در اشکال و رنگ های زیبایی در این غار به چشم می خورند که تک تک قسمت های غار چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

تصاویر غار رنگی فلوت

غارهای دیدنی جهان
غار فلوت
غار زیبای فلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *