جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملیات اجرایی گاوداری بزرگ پنج هزار راسی در دلفان با ۲۵۰۰ فرصت شغلی بزودی آغاز می شود

فرماندار شهرستان دلفان گفت : با اتمام طرح مطالعاتی و استعلامی عملیات اجرایی گاوداری پنج هزار راسی این شهرستان بزودی آغاز می شود…


باقری فرماندار 3نسیـــم دلفـان – ”علی باقری” در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح از طرح های مصوب سفر ریاست جمهوری به لرستان است که توسط دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان دلفان اهدا شده است.

وی اظهار داشت : ۵۲ هکتار از اراضی روستای سالیانه جهت اجرای این طرح واگذار شده است و طرح مطالعاتی و استعلام های آن انجام شده و کار ثبت سند آن نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.

فرماندار شهرستان دلفان ، این طرح را مهمترین طرح تولیدی در این شهرستان دانست و بیان داشت : اجرایی شدن این طرح یکی از خواسته های مردم شهرستان دلفان است که لازم است از پیگیری های مهندس بازوند استاندار لرستان ، سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم (ص) نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه نورآباد و دیگر مسئولانی که ما را در اجرایی شدن طرح یاری کردند قدردانی نمایم.

وی بیان داشت : با بهره برداری از این طرح که دارای چندین واحد فرآوری و صنایع تبدیلی است برای ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و دو هزار نفر بصورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

به گفته وی ، گاوداری پنج هزار راسی شهرستان دلفان توسط شرکت قیام از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان کشور احداث می شود و نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارد.

۵ نظر

  1. دست تمام عزیزیان که باعث ا ین امرخیرشدن
    خصوصا سردار عبدالهی استاندار فرماندارونماینده دلفان درد نکند خداوند به همه کسانی که دررفت محرومیت این شهرستان تلاش می کنند جزای خیر عنایت فرماید

  2. همشهری دور از استان

    دست سردار عبداللهی دردنکنه. خدا قوت داره.

  3. لطف کنید تشکرات رو بذارید واسه پایان کار، چون جوجه را آخر پائیز میشمارن!!!! فقط خدا کنه به سرنوشت شهرک صنعتی دچار نشه

  4. سلام
    از مدیر سایت خواهش میکنم به سوالم جواب بدن
    این استخدامی گاو داری کی شروع میشه ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *