جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طرح برخی از مطالبات به حق شهرستان دلفان در تریبون نماز جمعه

امروز ۱۷ دی ماه ، حجه الاسلام خانی در خطبه های نماز جمعه به برخی نکات مهم از مطالبات دیرینه مردم مظلوم این شهرستان اشاره کرد که گزیده این سخنان را در زیر میتوانید مطالعه فرمایید

نسیم دلفان – امام جمعه نورآباد دلفان ؛ قتلگاه توسعه این شهرستان را محافظه کاری ، موازی کاری و ابهام در رفتار بعضی از مسئولین دانسته و گفت: زد و بندها و سهم خواهی های نامبارک سیاسی گذشتگان و همچنین مصوبات فضائی (بدون نتیجه) و مطالبات باقی مانده در سطح گفتگوهای بی حاصل باعث عدم پیشرفت این شهرستان بوده است.

?اجازه نخواهیم داد بیشتر از این لطمه دیده شود و مطالبات را پشت تریبون نماز جمعه باقی نخواهیم گذاشت

?ناله های تک‌صدا کم پاسخ است ، استدعا دارم ظرفیت‌های نخبگانی شهرستان در محوریت پیدا کردن مطالبات مردم به دور از تعلقات خاص جناحی و کسب منافع سیاسی و انتخاباتی همراهی کنند.

?بار منفی انرژی بعضی از مسئولین به ارباب رجوع در سال رفع موانع تولید، خود مانع سر راه تولید و اشتغال این شهرستان محروم هستند خصوصاً در حوزه کشاورزی باید درمان شود.

?سرانه ضعیف ورزش این شهرستان ۱۸ سانتیمتر است این در حالی است که با توجه به نرخ جمعیت، به تناسب نورم کشوری سرانه ورزش یک متر است و این اختلاف فاحش نشانه‌ی کم مهری مسئولان امر است ، لذا با توجه به ظرفیت بالای ورزش در این شهرستان (۴ هزار ورزشکار سازمان یافته و ۱۲ هزار ورزشکار غیر سازمان یافته) لازم است رفع این اختلاف فاحش در سرانه ورزشی دلفان در اولویت و دستور کار قرار گیرد.

?تکمیل طرح های نسبتاً تعطیل شده ده ساله (سکوی تماشاگران، خانه های ورزشی و سالن مسابقات) حق ضروری ورزشکاران و جوانان دلفان است؛ ما عملا منتظر پاسخ هستیم و اداره کل ورزش استان با این سرانه ضعیف و غیر متعارف و ناعادلانه ضروریست تدبیر کنند و فعلأ حداقل دو سالن ورزشی را از واگذاری بخش خصوصی رها و در اختیار بانوان ورزشکار قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *