پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

شهرداری نورآباد منتشر کرد/لیست ۱۳۰ میلیاردی بدهکاران دولتی

بزرگترین بدهکار شهرداری نورآباد ، فرمانداری شهرستان است با بیش از ۶۷ میلیارد ریال که مربوط به سال های پیش است…


نسیـــم دلفـان – اسماعیل میرزاییان در گفتگو با خبرنگار نسیم از بدهی سنگین بیش از ۱۳۰ میلیارد ریالی ادارات دولتی به شهرداری نورآباد خبر داده و گفت : متاسفانه علی رغم مکاتبات بسیار زیادی که با ادارات مذکور شده اما تاکنون نتوانسته ایم مطالبات شهرداری را وصول نماییم.

وی اظهار داشت : در صورت پرداخت این بدهی ها بیش از ۵۰ درصد از مشکلات شهر نورآباد و همچنین بدهی های شهرداری مرتفع خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی کارگران و کارکنان شهرداری چندین ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند گفت : سقف بدهی های شهرداری بسیار بالاست و اگر این مطالبات وصول نشود شهرداری برای پرداخت حقوق و معوقات کارکنان و همچنین طرح های عمرانی شهر با مشکل مواجه خواهد شد.

وی گفت : بزرگترین بدهکار شهرداری نورآباد ، فرمانداری شهرستان است با بیش از ۶۷ میلیارد ریال که مربوط به سال های پیش است و امیدواریم فرماندار فعلی محترم با رایزنی های مصرانه با استانداری وضعیت بحرانی شهرداری را به آگهی مسئولین برساند.

برابر جدول زیر پس از فرمانداری به ترتیب ادارات مرکز فنی و حرفه ای با بیش از ۱۶ میلیارد ریال ، بیمارستان با بیش از ۱۵ میلیارد ریال و اداره ورزش و جوانان با بیش از ۱۵ میلیارد ریال بزرگترین بدهکاران شهرداری هستند.

کمترین مبلغ بدهی نیز مربوط به سازمان عشایری است با ۸۷ هزار تومان

شهرداری ها از جمله سازمانهای غیر دولتی و مردم نهاد اند که در صورت عدم پرداخت مطالبات ادارات دولتی و غیر دولتی و نیز مطالبات شهروندان به طور حتم با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

امیدواریم مسئولین محترم با در نظرگرفتن وضعیت اعتبارات شهرداری و طرح های معطل مانده شهر هر زودتر پیگیر پرداخت این مطالبات باشند.

انتظار می رود اعضاء محترم شورای شهر نیز درباره پیگیری مطالبات شهرداری گزارشی را به مردم عزیز ارائه نمایند.

(برای دیدن لیست بدهکاران دولتی لطفأ روی تصاویر زیر کلیک نمایید)

1

3 (2)

3 (1)

4

۹ نظر

  1. یا خدا
    پس تا الان چرا پیگیری نشده آخه انصافتون شکر واقعأ اگه این طلب طلب شخصی تون بود همین طور بیخیال بودین؟؟؟
    شورای شهر جواب بدن چرا پیگیری نکردن!

  2. فقط زورشون به مردم فقیر میرسه

  3. شورای شهر! وای بر فردایمان در روز قیامت
    به خاطر زد و بندهای سیاسی و حفظ مقامتان حق را مطالبه نمی کنید، ای کاش لحظه ای فکر کنید که در محشر در محضر مردم و پیامبر(ص) و حضرت علی (ع) هستیم ، دنیا زود میگذرد.

  4. جناب فرماندار عزیز که اولین فرماندار بومی هستی
    شاید بگویید این بدهی ها مربوط به سالهای گذشته است اما بگویید شما که ادعای بومی بودنت میشه و دلسوز این شهری برای وصول این مطالبات چکار کردی؟حداقل بدهی خود فرمانداری رو بدید که که سر از ۶ میلیارد تومان دراورده

    • فرماندار چرا بدهی رو بده اینا که میدونستن اینکاره نیستن چرا شهردار و شورا شدن؟اینا بدون مطالعه پریدن وسط حوض واسه پست و مقام اینا که پنج ماهه حقوق ندادن با این طلبها شاید حقوقها فعلا حل بشه اما کار و درامدزایی تعطیله…

  5. سلام . امیدواریم لیست اقوام و وابستگان کارکنان واقوام دور و نزدیک .و…کارکنان شهرداری و شهردارر و شورا و روسا ادارات را هم همین جوری برای روشن شدن اذهان منتشر کنند / فریاد میزنند چهار ماه است حقوق کارگران فصلی و شرکتی را پرداخت نکرده اند . خدا برایتان نسازد چرا ؟ چراباید هرکدام از این وابستگان نسبی و سببی و رفاقتی و… هر کدام حداقل چهل میلیون تومان بدهکار باشند و آب ازآب تکان نخورد با وجودی که تا توانسته اند تخفیف گرفته اند و تا جایی که شده بدهیشان تقسیط .که پرداخت نکرده اند تعداد زیادی ازاین اشخاص حقیقی بالای دویست . سیصد میلیون تومان هم به شهرداری بدهکارند …
    اما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و قشر ضعیف که تحت پوشش هم نیستند و ندارند و کسی و نفوذ و برشی ندارد موبه مو قانون را برایشان اعمال میکنند. / پس وجدانتان کجاست ؟؟؟؟…

  6. ببینم این بیمارستان دیگه چرا بدهیش رو نمیده
    حداقل مقداریش رو پرداخت کنه ، درآمد بیمارستان که بد نیست
    البته چرا باید پس بدن مگه شورایی داریم که بخواد پیگیر بشه!
    راستی شورایی ها یکی دو هفته پیش با این دکتر ویسی عزل شده جلسه داشتن آیا پیگیر این مطالبات شدن
    یکی شون جواب بدن تو رو خدا

  7. اقایون شورای شهر و شهردار
    شده تا حالا مانند این کارگرای بدبختتون که به شام شب محتاجند حقوقتون عقب بیوفته؟
    حداقل یک ماه!
    نه تو رو خدا پاسخ بدید بینیم شده؟
    یا اینکه حقوقتون رو پیش خور می کنید

  8. سلام . (( قطعا نمیتوان تمام افراد و ادارات را از خود خشنود نگه داشت. اندکی حس مسئولیت و درایت و از خودگذشتگی و وجدان لازم است ))
    وجدان و انصاف و شرف حکم میکنه هیچدامشان حقوقشان عقب نیفتد خصوصا اوناییکه فقط یه شغل دارند…
    درد اینه اکثر اقایان شورا و شهرداری چند شغله هستند..عده ای ماهی دو دست فقط کت شلوار میپوشند و مسافرت … بپوشند و بروند، مبارکشان اما شما را به هر چی اعتقاد دارید برای خدا و مردم کار کنید و بخاطر جیب و منفعت خودتان چشم بر نا عدالتی و کم کاریها نبندید و خود کم کار و بی توجه نباشید حضورتان مستمر و مثمر ثمر باشد…دفاع از حق مردم مظلوم کمترین وظیفه شماست .. نگید این پولی که ما می بریم به پای فلان اختلاس نمیرسد. خدا همه را حساب میکند. ببینید آخرت . شرافت. انسانیت . ایمان و وجدانتان را دارید به چند میفروشید؟؟؟
    خدا بسیار بسیار مهربان هست درست. ستارالعیوب هست درست. اما از حق الناس هرگز نمیگذرد
    ضمنا دوستان حقوق شورایی ها تا جایی که از چند نفرشان شنیدم حقا به اندازه کارگران جزء میباشد (( حدود یک میلیون )) که در مقابل اینهمه هجمه انصافا زیاد نیست .!!! اما شکر خدا حقوق کارمندان شهرداری که حکم شان کارگری است کمتر سه میلیون ندارند.. مثل خیلی از ادارات دیگر..
    بحث روی وصول طلب هاست چه وابستگان سببی باشد چه نسبی . چه رفقا و چه ادارات
    بایستی همه پرداخت کنند و پرداخت کنیم تا بتوان شهر را از این حالت سرد و بی روح بودن در بیاورند صد البته خلاقیت شهردار و کارکنان شهرداری و شورا و تلاش و جسارت در جذب بودجه و سرمایه داری و سرمایه گزاری بسیار اثر بخش است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *