پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

سیل اخیر ۲۵۰میلیارد ریال خسارت به شهر نورآباد وارد کرد

شهردار نورآباد دلفان گفت : بر اثر بارش ها و سیل اخیر ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی این شهر وارد کرد…


نسیـــم دلفـان – محمد حسین ستاری در گفت و گو با ایرنا افزود: شهر نورآباد در دو شب متوالی دچار آبگرفتگی شد و بخش وسیعی از شهر را آب فرا گرفت اما با اقدامات بموقع ستاد بحران شهرستان دلفان و همکاری مردمی از وارد شدن خسارت بیشتر به این شهر جلوگیری شد.

وی افزود : طغیان آب رودخانه های گچینه و باد آور موجب آبگرفتگی خیابان های بلوار شهید بهشتی ، مدرس ، منطقه شهرداری ، بخشی از منطقه فرهنگیان و آزادگان شد که خسارت های فراوانی را به پل های ارتباطی ، دیوارهای ساحلی رودخانه های مرکز شهر ، فضای سبز ، معابر و خیابان های شهر نورآباد وارد کرد.

ستاری ، بیان داشت : آبگرفتگی و سیل اخیر در ۳۰ سال گذشته بی سابقه بوده و خسارت فراوانی به منازل مسکونی ،مغازه ها ، اثاثیه و اموال مردم وارد شده است.

وی ، با اشاره به اینکه حجم خسارت بروز سیل در شهر نورآباد بسیار سنگین بوده است افزود: بر اثر سیلاب بسیاری از ابنیه و زیرساخت های شهری به شدت آسیب دیده و قسمت هایی از دیواره های اطراف رودخانه ها و پل های مرکز شهر نیز آسیب جدی به آنان وارد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از حداقل امکانات موجود بخش خصوصی و بخش دولتی استفاده کرده ایم افزود: از ستاد حوادث غیر مترقبه استان انتطار داریم با توجه به امکانات محدود و خسارات سنگین ما را در راستای اعزام تیم های امدادی و ماشین آلات راه سازی برای خدمات راسانی بهتر یاری کنند.

شهردار نورآباد توجه مسئولان استانی را مورد تاکید قرار داد و گفت : امیدواریم با همت مسئولان نسبت به جبران بخشی از خسارت وارده به تاسیسات شهری نورآباد اقدام گردد.


مطالـــب مرتبـط :

» سیلی که سیل زد/ چرایی خشکسالی در دلفان با وجود این همه بارش

» تخریب ۱۲ واحد روستایی در نورآباد لرستان بر اثر بارش های سیلابی اخیر

» آخرین جزییات از مفقود شدن کودک دلفانی / امدادگران برای یافتن کودک غرق شده با شرایط سختی مواجه اند +عکس


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *