پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

سخنان تند و تأمل برانگیز استاندار لرستان درباره اتفاقات اخیر در بحث سیلاب

استاندار لرستان گفت: مقصر غرق شدن دختر دانشجوی ایلامی به‌زوری توسط دادستان اعلام می‌شود…


سیلاب لرستان/4

نسیـــم دلفـان – به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای عالی مدیریت بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: در پی سیلابی که دو روز گذشته در خرم‌آباد اتفاق افتاد حواشی خیلی منفی در استان ایجاد شد که بعضی از این حواشی نگران‌کننده بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بارندگی و سیلابی که در شهر خرم‌آباد رخ داد کم‌سابقه بود و خسارت‌های مالی زیادی نیز وارد کرد عنوان کرد: توپوگرافی که استان لرستان و شهر خرم‌آباد دارد سیل‌خیز است، لرستان دارای ارتفاعات با شیب زیاد است و به‌محض بارندگی تبدیل به سیل می‌شود که در حوزه دز این موضوع کاملاً مشهود است.

شهردار خرم آباد اشتباه کرد/من عذر خواهی میکنم…

وی با بیان اینکه از حادثه رخ‌داده و کشته شدن دختر دانشجو ناراحت شدیم تصریح کرد: شهردار خرم‌آباد اشتباه کرد که در ستاد بحرانی که شب حادثه در استانداری تشکیل شد عذرخواهی نکرد، باید شب حادثه در قبال اتفاق رخ‌داده عذرخواهی می‌کرد.

بازوند بیان کرد: ما به‌عنوان مسئول استان همان شب حادثه عذرخواهی کردیم و الان هم عذرخواهی می‌کنیم؛ چون مسئول هستیم هر اتفاقی رخ دهد باید پاسخگو باشیم.

فیلمی با مضمون جوان بی غیرت لرستانی منتشر شد / پخش کننده فیلم باید از مردم عذرخواهی کند…

وی اظهار داشت: موضوعاتی که در سیل اخیر رخ داد همه تلویزیون‌های بیگانه به آن اشاره کردند ولی برخی‌ها تجزیه تحلیل کردند، فیلمی که از حادثه غرق شدن دختر دانشجو با عنوان جوان بی‌غیرت لرستانی پخش شد اقدام نادرستی بود و جوانی که فیلم حادثه را تهیه‌کرده باید از همه مردم عذرخواهی کند.

بازوند افزود: کسی که فیلم را پخش کرد باید از یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عذرخواهی کند بیگانگان چه استنباطی از این فیلم دارند، اینکه قوم باغیرت هستیم را در همه عرصه‌ها به اثبات رسانده‌ایم و در جبهه نیز نشان داده شد جوانان لرستان چه فداکاری‌هایی کردند؛ در حال حاضر نیز جوانان این استان در ۱۵۰ کیلومتر مرزی که از چند صباحی دیگر تا عید حتی آب آشامیدن ندارند و باید برف‌ها را آب کنند غیرت مردانه در حال خدمت هستند.

نباید کاری کنیم که کاریکاتور علیه استان بسازند این کارها خوب نیست…

وی عنوان کرد: برخی کانال‌ها نیز مأمور شدند تا روز بعد از حادثه در محل غرق شدن دختر دانشجو تجمع شود درحالی‌که سال گذشته در استان کرمانشاه نیز همین اتفاق افتاد ولی کسی تجمع نکرد.

بازوند بیان کرد: نباید کاری کنیم که از این قضایا برداشت بد شود و کاریکاتور علیه استان بسازند این کارها خوب نیست و حق‌الناس است.

در کدام دولت وزیر کشور هرماه به لرستان سفرکرده و به دورترین روستاهای دلفان رفته است…

وی تصریح کرد: در تاریخ لرستان مردم به غیرت معروف بوده‌اند نباید در یک ساعت به‌راحتی بگویند جوان بی‌غیرت لرستانی؛ برخی سایت‌ها نیز وزیر کشور را زیر سؤال برده و این حادثه را به اقتصاد مقاومتی ربط دادند، در کدام دولت وزیر کشور هرماه به لرستان سفرکرده و به دورترین روستاهای دلفان رفته است، این کارها مخالفت با توسعه استان است، اگر این فضاهای منفی را ایجاد کنیم که کارها درست نمی‌شود.

استاندار لرستان گفت: در راستای اعلام مقصر حادثه سیلاب و غرق شدن دختر دانشجو گزارش‌ها آماده و تحویل دادسرا شده است که به‌زودی عامل این حادثه توسط دادستان اعلام می‌شود.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. واقعا این بیغرتی نیست شاهد مرگ یه جوان باشی و اقدامی نکنی
    ما در دوربینهای مدادبسته خ بد تر ار اای بی غبرتبها رو دیدیم برای استانهای دیگه برای اونا مهم نیس ولی ابن برای یه لرستانی ننگه به به هموطنش کمک نکنه ما چون غیرت ما تو کل دنیا زبانزد خاص و عامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *