جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

زن کلاهبردار میلیاردی در “هرسین” دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک زن کلاهبردار در شهر “هرسین” خبر داد که به بهانه تهیه جهیزیه ارزان قیمت ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

نسیم دلفان – به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از شکایت های متعدد شهروندان “هرسینی” از یک زن مبنی بر کلاهبرداری از آن ها، رسیدگی  موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد:  زنی به نام “م .خ” به بهانه اینکه می تواند اقدام به تهیه لوازم خانگی و جهیزیه ارزان قیمت با نرخ بسیار کمتری از بازار کند، اعتماد آن ها را جلب و در چند مرحله مبالغی را از آنها اخذ کرده و سپس با خاموش کردن گوشی تلفن همراه خود متواری شده است.

فرمانده انتظامی این استان یادآوری کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی زن کلاهبردار شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار جاویدان در پایان گفت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود و با جلب اعتماد ۱۹ نفر به بهانه خرید جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده است و علاوه بر سابقه دار بودن این کلاهبردار دستگیر شده در همین زمینه، متهم به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *