پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

رقابت سخت دو باجناق برای یک صندلی …

الهیار ملکشاهی با نزدیک به ۴۶ هزار رای نماینده منتخب کوهدشت شد. براساس این گزارش علی شاهرخی قبادی باجناق وی با ۳۹ هزار و علی امامی‌راد با ۱۹ هزار در رده‌های بعدی قرار گرفتند…

183006_630نسیم دلفان: در اتفاقی قابل توجه، الله یار ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی که در انتخابات نهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه کوهدشت با پشت سر گذاشتن حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هشتم، به عنوان نماینده مردم این خطه انتخاب شد، دارای نسبت فامیلی با وی است بطوریکه ملکشاهی و شاهرخی باجناق یکدیگرند.

درهمین راستا، الله یار ملکشاهی در گفتگو با اعتدال، ضمن تایید این مطلب گفت:آقای شاهرخی باجناق بنده هستند و برای انتخابات ما یک رقابت سیاسی فشرده داشتیم و البته بنده دوره قبل که کاندیدا نبودم، برای حضور ایشان در مجلس کمک کردم، اما این دوره احساس کردم حضورم در مجلس موثر تر است و آمدم.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: چون هم ایشان و هم بنده قاضی بودیم، آمدن ما به کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس طبیعی بود ؛ من سوابق خدمتی طولانی در سیستم قضایی داشتم و دوستان لطف کردند و بنده را به عنوان رییس کمیسیون برگزیدند.

وی در ادامه با مزاح و اشاره به رابطه شکرآب برخی باجناق‌ها گفت: انشاالله روابط خانوادگی ما دوستانه شود؛ ما روابطی در حد معمول داریم، اما قضایای کاری به هر حال تاثیراتی در روابط خانوادگی دارد و ما اخیرا با هم رایزنی کاری نیز نداشته‌ایم.

ملکشاهی در خاتمه با تمجید از سوابق کاری شاهرخی گفت: بنده قصد دارم نمایندگان ادوار کوهدشت را چه ایشان و چه قبلی‌ها را برای کمک به مردم کوهدشت دعوت کنم از کمکشان برای کوهدشت استفاده خواهم کرد، هرچند ایشان هم ممکن است بیایند هم ممکن است نیایند.

گفتنی است که الهیار ملکشاهی با نزدیک به ۴۶ هزار رای نماینده منتخب کوهدشت شد. براساس این گزارش علی شاهرخی قبادی باجناق وی با ۳۹ هزار و علی امامی‌راد با ۱۹ هزار در رده‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین بیش از ۱۰۳ هزار رای ماخذه در انتخابات مجلس نهم در کوهدشت جمع‌‌آوری شده است. شهرستان کوهدشت دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *