سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اختلاس بانکی در دلفان سر از شبکه های ماهواره ای بیگانه درآورد/دستگیری عامل اختلاس میلیاردی در شهرستان دلفان

جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان دلفان و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد…


کراپ‌شده - سرهنگ احمدی تبارنسیـــم دلفـان – به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، سرهنگ علی احمدی تبار اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام به اختلاس کارکنان بانکی در دلفان با سوء استفاده از موقعیت شغلی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی، تحقیقات لازم به عمل آمده و با به کارگیری شگردهای پلیسی صحت و سقم موضوع مشخص شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان این پلیس پس از اخذ استعلامات متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی تبار خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات علمی و ارائه دلایل، مدارک و مستندات موجود، به جرم خود مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس مبلغ ده میلیارد ریال از حساب مشتریان و همچنین خارج کردن سه فقره چک بانکی و در ضمانت گذاشتن آنها در عوض وام به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی گفت: با کشف ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اختلاس بانکی، کلاهبردار تحویل مراجع قضائی شد.


» ماجرای داغ این اختلاس و دستگیری کارمند بانک مربوطه انعکاس عجیبی در رسانه ها داشت ، حتی شبکهٔ تلویزیونی ماهواره‌ای “من و تو” نیز به انعکاس و تحلیل این خبر پرداختند.

شبکه من و تو/حذفی

فایل تصویری فیلم این شبکه ماهواری را می توانید از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دانلود نمایید. (اینجا)


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

۴ نظر

  1. من ۳۵ میلیون وام ۳۰ درصد سود گرفتم الان ماهی ۱۰۰۶۰۰۰قسط ازم کم میشه ولی روز بعد تاریخ ۹۴/۱۱/۶که به بانک مراجع کردم پولی توی حساب نبود اقای کارمند گفتند پولت را بعد واریز میکنیم هروقت واریز شد تماس میگیریم ما که گول ظاهر طرف را خوردیم الان اش نخورده ودهن سوخته حال وحکایت ماست بانک هم جوابشان این است که شما بیخود اعتماد کردید…

  2. پس ما هم جهانی شدیم البته برای اختلاس!

  3. وقتی که در مورد اختلاس های دیگر سرپوش گذاشتند معلوم که هر روز از این نوع خبرها در خبرگزاری باشه
    در ضمن قانون ما مشکل داره و دارای خلا می باشه که می بایستی توسط قانون گذاران خبره در بعضی موارد اصلاح شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *