پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

درگیری خانوادگی در ایلام به قتل مادر و خودکشی پدر خانواده انجامید

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اختلاف خانوادگی در شهر ایلام منجر به درگیری شد و مادر خانواده بدست همسرش به قتل رسید و پدر خانواده نیز پس از ارتکاب قتل، خودکشی کرد…


نسیـــم دلفـان – سردار علی دولتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای خانواده ای ساکن در محله هانیوان شهر ایلام با یکدیگر اختلاف پیدا کرده و روز گذشته پس از حضور در کلانتری و همچنین با دخالت برخی از اقوام و بستگان، ماجرا به سازش ختم می شود.

وی افزود: پس از مراجعه به منزل، اعضای خانواده بار دیگر با یکدیگر درگیر شده و در این میان پدر خانواده با اسلحه شکاری همسر خود را به قتل می رساند.

سردار دولتی یادآور شد: بعد از این ماجرا فرزند پسر خانواده در حمایت از مادر با پدرش درگیر می شود که در نتیجه تیراندازی با سلاح گرم، پسر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح می شود.

به گفته وی، پسر خانواده که در اثر اصابت گلوله زخمی شده هم اکنون در یکی از مراکز درمانی شهر ایلام نحت درمان و مداوا قرار دارد.

رییس پلیس استان ایلام تاکید کرد: پدر خانواده نیز پس از ارتکاب قتل همسرش و زخمی کردن فرزندش، در محل و با استفاده از سلاح گرم اقدام به خودکشی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *