جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور سرمایه گذاران در هوای سرد و برفی جهت رونق گردشگری در دلفان!!!

بازدید فرماندار دلفان به همراه تعدادی از سرمایه گذاران و برخی از مسئولین جهت ساماندهی نقاط گردشگری در شهرستان

نسیم دلفان – روابط عمومی فرمانداری دلفان با انتشار تصاویر فوق نوشت ، در این بازدید فرماندار ضمن ابراز امیدواری جهت رونق گرفتن مناطق گردشگری در این شهرستان گفت: دلفان دارای زیرساخت ها، چشم اندازها و مناطق گردشگری فوق‌العاده ای است که میتوان با همت سرمایه گذاران این مناطق را ساماندهی کرد و فرهنگ گردشگری و بوم‌گردی به نحو بهتری در این شهرستان رونق پیدا کند.

#پی_نوشت:
?متاسفانه در این گزارش به مناطقی که مورد بازدید سرمایه گذاران قرار گرفته اشاره نشده و ای کاش ذکر می کردند که آیا مناطق بکری مانند آبگرمه و یا سایر مناطق سیاحتی و زیارتی شهرستان نیز مورد بازدید قرار گرفته است یا خیر؟

?این دعوت از سرمایه گذاران چگونه و از چه طریقی انجام گرفته معلوم نیست و ای کاش توضیح میدادند چرا سرمایه گذار گردشگری دلفان باید در چنین هوای برفی و همراه با سوز شدید سرما برای بازدید مناطق ما حاضر شوند و چطور ایام بهتر و هوای مناسب تری در نظر گرفته نشده است؟

?در این شهرستان مناطق بسیاری وجود دارد که از نظر طبیعت بکر و زیبا و همچنین از نظر قدمت تاریخی و یا مذهبی برای سرمایه گذاران ممکن است جذابیت داشته و حاضر به سرمایه گذاری در این مناطق شوند.

?چقدر زمان می برد تا یکبار دیگر دلفان شاهد حضور عده ای از سرمایه گذاران گردشگری باشد و واقعا چرا باید فرصت سوزی شود؟

?امیدواریم از فرصت پیش آمده مسئولان امر در دلفان استفاده بهینه را برده باشند نه اینکه فقط یک برنامه نمایشی بوده باشد در واقع برای رفع تکلیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *