سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جلسه مشترک اتحادیه طلا و جواهر و مسئولان شهرستان دلفان برگزار شد

این جلسه با حضور تعدادی از فروشندگان طلا و نقره ، فرماندهی و رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ، رئیس اداره صمت و اتاق اصناف در دفتر امام جمعه شهرستان دلفان برگزار شد.

به گزارش نسیم دلفان ؛ گزیده‌ مطالبات جدی و به حق مردم دلفان که در این جلسه از زبان امام جمعه شهرستان مطرح گردید به شرح زیر می‌باشد.

?ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده جوان مظلوم جان باخته حادثه اخیر ؛ خواهان اقدام عاجل سیستم انتظامی ، امنیتی استان و شهرستان جهت تسریع بر روند دستگیری و مجازات عاملین مسائل اخیر شهرستان هستیم.

?عوامل امنیتی و نظارتی بازار نیازها و نواقص حوزه مدیریتی را هر چه سریعتر جبران و برنامه امنیتی و حساس نظارت بر موقعیت فروشندگان طلا و جواهرات را در بازار تعیین تکلیف کنند و بدانند سهم مهمی از امنیت بازار به نوع مدیریت این صنف بستگی دارد.

?ما منتظریم، مطالبه به حق مردم را شورای تامین استان و شهرستان پاسخ دهند و روشنگری کنند ؛ در صورتی که کوتاهی در وظیفه شکل گرفته باشد؛ مردم و مسئولین باید آگاه شوند.

?جرم سنگینِ کم کاری در هر سطحی از سطوح مدیریتی در منظر خدا و قانون امری نابخشودنی است.

?تکمیل سیستم های نظارت و پایش تصویری که در شورای تامین شهرستان مصوب شده است ؛ این نیاز شهروندان را هرچه سریعتر شهرداری و شورای شهر تامین و برنامه ریزی کنند.

#روابط‌عمومی‌‌دفتر‌امام‌‌جمعه‌شهرستان‌‌دلفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *