شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تنها کارخانه شیر شهرستان دلفان از سال گذشته تاکنون همچنان تعطیل است!

سال گذشته خبری در خبرگزاری ایسنا مبنی بر “تعطیلی تنها کارخانه شیر شهرستان دلفان”منتشر شد و در پیگیری‌های جدید خبر رسید که این کارخانه همچنان در تعطیلی به سر می‌برد…


http://lorestan.isna.ir//Files/News/Image/13957/51734.jpgنسیـــم دلفـان – فرشاد بابایی مدیر جهاد کشاورزی دلفان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: کارخانه شیر شهرستان دلفان بیش از دو سال تعطیل است و دامداران با مشکل مواجه هستند.

وی علت تعطیلی تنها کارخانه شیر این شهرستان را بدهی ۳۵۰ میلیون تومانی عنوان کرد و افزود: برای فعالیت دوباره این کارخانه درخواست اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی به استانداری دادیم که این مبلغ تخصیص نیافت.

بابایی خاطرنشان کرد: کارخانه شیر دلفان بیش از چهار سال فعالیت کرد اما مشکلات مالی مانع ادامه فعالیت آن شد.

مدیر جهاد کشاورزی دلفان یادآور شد: ۴ مرکز جمع‌آوری شیر مجاز در شهرستان فعال است و شیرها را به شهرهای هم‌جوار ازجمله نهاوند، الشتر و خرم‌آباد تحویل می‌دهند.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰۰ بهره‌بردار دامی در دلفان داریم، افزود: تولید شیر این دامداران خیلی خوب است و وجود کارخانه شیر برای شهرستان ما نیاز است.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. کوچه پشت بانک تجارت مرادیان

    کارخانه شیرشهرک علیمیرزایی بیش از ۹۰۰میلیون تسهیلا گرفت یک سال کارکرد مابقیپول را جهت ساخت وسازمسکن قراردادوکسی نظارت ننمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *