جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایدئولوژی ناشایست "صغر سن" برای راه‌یابی به مجلس ناکام است

روزگاری نوجوانان این مملکت برای لبیک به فرمان رهبرشان و دفاع از آب و خاک وطن دست در شناسنامه خود می‌بردنند تا سن خود را بزرگ جلوه دهند و در دفاع مقدس سهیم شوند و عده‌ای هم شربت شهادت نوشیدند…


مسعود فرج‌الهیمسعود فرج‌الهی – چندی پیش یادداشتی با عنوان «صغر سن برای راه‌یابی به مجلس» در مورد تلاش یکی از نمایندگان ادوار گذشته برای کم کردن سنش در ثبت احوال قلمی کردم.(اینجا)
عده‌ای به حمایت از این ایدئولوژی ناشایست پرداختند و گاهی هم با اسم مستعار در بخش نظرات گزارش منتشر شده کامنت گذاشتند.
برای تنویر افکار عمومی و ذهن مخاطبان، لازم است، چند نکته‌ای در ذیل اشاره کنم:
 به گواهی تاریخ از صدر اسلام تاکنون آن‌چه که باعث شکاف در رسالت مکتب ناب محمدی (ص) شده است؛ انحراف خواص از مسیر عدالت به سمت پیروی از هوای نفس، برای رسیدن به مطامع دنیوی بوده و هست. از زمان رحلت پیامبر اکرم (ص) این انحراف شروع شده و تا کنون ادامه دارد. کج‌روی خواص از همان ابتدا حضرت علی(ع) را خانه نشین کرد و  بدعت دست‌یازی به بیت‌المال، از جانب خواص نهادینه شد. بعد از ۲۵ سال سکوت، اما استخوان در گلو، خلافت به صاحبش بازگشت. رانت‌خواران فربه و خواص منحرف به پندار خود بر مرد عدالت غلبه و چونان گذشته به روند پلید خود ادامه خواهند داد. چون بر علی(ع) وارد شدند شمع بیت‌المال را خاموش کرد تا همگان بدانند عدالت با علی(ع) است. خواص مأیوس که چشم حقیقت نداشتند راه افسانه در پیش گرفتند و جنگ جمل را طراحی کردند، عایشه همسر پیامبر (ص) را علیه علی (ع) شورانیدند، تا این که خواص‌پرستی و نجیب‌زادگی بیماری مزمن صدر اسلام شد و یگانه مرد حقیقت را در محراب نماز به خون خود غلطانیدند.
 بیماری مهلک و روان‌فرسای پیروی از هوای نفس خواص را تا بدان جا کشاند که امام حسن مجتبی(ع) مجبور به صلح شد. این کج‌روی خواص به اوج خود رسید و حسین بن علی(ع) چاره‌ای جز قیام نداشت. برخاست  و با خون خود مسیر انحراف تاریخ را مسدود کرد.
حسین بن علی(ع) پرچمی برافراشت که همیشه برتارک تاریخ می‌درخشد و نشان داد که در برابر ظلم و بی‌عدالتی به هر شکل ممکن باید ایستاد.
 در روزگار ما هم پیر برخاسته از مکتب جدش، خمینی کبیر، پرچم عدالت‌خواهی را در عصر معاصر برافراشت و علیه طاغوت زمان به پا خاست. اکنون خواص منحرف و بی‌بصیرت این زمان با اعمالی سخیف از روی نادانی سعی در انحراف انقلاب امام خمینی(ره)دارند.
همه باید بدانند این انقلاب ثمره‌ی خون هزاران شهید گلگون‌کفن است. اگر به واسطه خون شهدا به مقام و منصبی رسیدند بر قانون متبلور از پاک‌باختگی این عزیزان خدشه‌ای وارد ننمایند.
همه را یک بار دیگر برای استماع سخنان رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ در مورد خواص منحرف فرا می‌خوانم.
 در روزگار ما خواص منحرف مصداق این ابیات مولانا هستند که می‌گوید:
مرغ بر بالا پران و سایه‌اش          می‌دود بر خاک، پـران مرغ‌وش
ابلهی صیاد آن سایه شود         می‌دود چندان که بی‌مایه شود
باری، فریفتگان ایدئولوژی ناشایست، عمری با غفلت از حق و آخرت راه زوال در پیش می‌گیرند و با پوشاندن جامه‌ی نیکو بر پلیدهای خود، قبیح را پسندیده جلوه می‌دهند. اینان در مصاف با عدالت هستند، و هر گاه کسی در مقابل‌شان ایستادگی کند با انواع دسیسه‌های شیطانی پوشیده به لعاب دین او را مغلوب می‌کنند. همان طور که معاویه به وسیله عمر و عاص قرآن را بر نیزه و علی(ع) را در یک قدمی پیروزی با لعاب دین مجبور به متوقف نمودن جنگ کرد.
 نگارنده به جد برای ثبت بر جریده تاریخ، پیگیر مسأله صغرسن برای راهیابی به مجلس است. کسانی چه با اسم اصول‌گرا و یا چه با اسم اصلاح‌طلب در خمیه‌ی انقلاب بعد از چندین دوره نمایندگی قصد چنین عمل ناشایستی را داشته باشند، خواص منحرف از انقلابند.
نیک می‌دانید روزگاری نوجوانان این مملکت برای لبیک به فرمان رهبرشان و دفاع از آب و خاک وطن دست در شناسنامه خود می‌بردنند تا سن خود را بزرگ جلوه دهند و در دفاع مقدس سهیم شوند و عده‌ای هم شربت شهادت نوشیدند؛ اما امروزه خواص منحرف با دور زدن قانون پس از عمری نزدیک به ۸۰ سال سعی در کوچک کردن شناسنامه خود دارند. باید از اینان پرسید تا حال کجا بوده‌اید؟ شما که ۳۰ سال در این انقلاب به قول خود نقش داشته‌اید اگر اهل صداقت بودید همان اول این را مطرح می‌کردید؛ اکنون که منع قانونی از نظر سنی برای شرکت در انتخابات پیدا کرده‌اید، به فکر دور زدن قانون با استفاده نامتعارف از قدرت پوشالی خود دارید؟!
به قطع و یقین مطمئن باشید از رهبری معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و مراجع عظام استفتاء خواهیم کرد. هرچند رجا واثق داریم قضات باهوش و عدالت‌محور دستگاه قضایی دست رد بر سینه این نامحرمان انقلاب خواهند زد تا بدانند سیه‌روی شود هر که در او غش باشد. هم‌چنان که واقفیم نهاد مستحکم شورای نگهبان چون همیشه در برابر کج‌‌روی‌های خواص خواهد ایستاد.
 نگارنده یک روزنامه‌نگار است و بنا به مثیاق‌نامه حرفه‌ای خود عمل می‌کند و براساس همان عهد برای کشور و انقلابش دل می‌سوزاند، و متعهدانه با هرگونه زر، زور و تزویری که بر اندام انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند، می‌رزمد و از کسی هراسی ندارد.  بسنده می‌کنم به این بیت از حضرت مولانا:
ترسیدن ما خود همه از بیم بلا بود       اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم
 

۴۶ نظر

  1. مردم دلفان به خوبی می دانند دیگر باید به سمت جوان گرایی حرکت کنند، جوانان بیکار، شهر خاموش از صنعت، اعتیاد و همه این بدبخیت ها را از یاد نخواهند برد. ۱۶ سال کم نبود تا الان کاری بشود

  2. وای به حال ما ادمهای زمینی چقدر بد بخت. حریص و فراموشکار به مردمیم . یاد حرف مرحوم پدرم افتادم گفت پسرم این دنیا خانه بازیست (مال بازی کودکانه) عزرائیل به سراغ حضرت نوع (ص) جهت گرفتن جانش.نوع (ص) می فرماید اگر می دانستم به این زودی می اییی این چادر را هم نیز درست نمی کردم نوح پیامبر عمر طولانی داشته .. ولی نمی دانم چرا بعضی ها به مردن اعتقاد ندارند و تا دم مرگ حریص به مال دنیا و قدرتند وای به حال ما ادم های زمینی .

  3. جناب فرج الهی از اینکه دست به قلم شدید و از ناهنجاری های خواص پرده برداشتید و از کرامت انسانی و عدالت سخن به میان آوردید و دین خود را نسبت آرمان های متعالی انقلاب ادا نمودید و به رسم امانت داری به روشنگری در جبهه فرهنگی و سیاسی در این مقطع حساس اشاراتی داشتید و از خواص منحرف که همه چیز را برای خود طالبند و دیگران را نمی بینند و به نوعی خود را و اهل و عیال و بستگان درجه یک میراث دار همه و انقلاب می دانند و حاضرند برای قدرت و ماندگاری خود به هر قیمت حتی صغر سن و دست بردن در شناسنامه دیگران را زیر پای خود لگد کوب کند و به اسم دین خود را یکه تاز میدان در رقابت های سیاسی بدانند حرمت و احترام فوق العاده قائلیم و بر این پاسداشت اهداف و مسیر مستقیم انقلاب و راه امام (ره) و شهیدان والا مقام سر تعظیم فرود می آوریم.

    • خدا کنه این قلما در راه خدا و جهت پیشرفت دیارمان باشه!!! که البته بعیده ، خواسته و هدفی پشت این قضیه نباشه,,,, به هر حال خدا ایشالا همه ی امورات رو اصلاح فرمایند

      • قلم حرمت دارد و شکی در آن نیست به جز خدمت کار و هدفی ندارد اما کار سیاسی در موقعیتی که هزاران نفر شایستگی خدمت دارند ورود کسی که امتحان پس داده جایز نیست

        • جناب خیش محمد از کی شروع کردی به فتوی دادن ما نمیدانیم؟؟؟
          شوخی کردم بات ، به دل نگیر.
          واقعیت اینه که جوانان بیان میدان بهتره…

  4. این حرفا چییه؟؟؟ این دولت شعارش تکریم بزرگانه، و در ضمن دولته پیش کسوتان سیاسیه!!! پس حاج آقا هم چون بهش نیاز دارن، راهی مجلش میشه,,,,,, اطفا” جوش م نیارید!!!!

  5. کامنتا رو حذف نکن لطفا” ، رسانه باید داور باشه!!!!!

    • عزیزم شما نصف شبی ۷ کامنت با اسامی مختلف گذاشتی و می گی چرا تایید نمی کنم!!!
      ضمنأ کامنت های (مددی ۲ بار ، سلامی ، غلامی ، محسنی اصل ، حقیقی ، کاکاوندی) رو شما گذاشتی و گمان میکنی ما باید فکر کنیم اینها کار هفت نفر از طرفداران کاندید مورد نظر بوده در حالی که پشت همه این کامنت ها یک نفر بیشتر نیست IP شما کاملأ مشخصه دوست خوبم (اینجا هم تقلب!!!)

      • اقا یا خانم مددی .سلامی. غلامی.محسنی.حقیقی اصل.حقیقی.کاکاوندی این حاج رضای ما خیلی باهوشه به این راحتی کلاه سرش نمیره بهت پیشنهاد می کنم به دوستانی که اینتر نت دارند بسپار تا کامنتهای دلخواهتو بنویسن شاید فرجی بشه

      • خسته نباشی، تشکر

  6. از جه نگرانید!!! بذارید یه انتخابات آزاد با همه ی سلایق برگزار شه، اتفاقا” شیخ زرد بیاد تنور انتخابات گرمتر میشه، پس بیخود دلنگرانید
    آقای فرج اللهی شما (الشتری) جیب ما رو نزن!!! انتخابات پیش کش!!!!!!!!!!

  7. لطفا” پیش داوری نکنید
    دستگاه قضا و قاضی مستقله و امثال فرج اللهی ها نمی تونن برایشون تعیین تکلیف کنن
    فصل الخطاب ،هم قانونه، به نظر می رسد که نگارنده در این چن سطر باعث تشویش اذهان عمومی شده و به نوعی دستگاه قضایی رو هم زیر سئوال برده باشد.

  8. حقوق پایمال شده

    خداوند از سر تقصیراتمان بگذرد آخه حب قدرت تا این حد چه ارزشی دارد، بهتره که راه برای جوانان هموارتر بشه تا تفکران نو و کارامدتری شکوفا بشه و دیگه به گذشته بر نگردیم و پس رفت نداشته باشیم هر چند که همه ی مردم به این موضوع کاملا واقف هستند و جایه نگرانی نیست و همگی بیدار بیدارند اما توهین به افکار عمومی تا این حد به چه معناست چرا باید به در و دیوار چنگ بزنیم و از اطرافیان خود سه ، چهار نفر دیگر را زیر سر داشته باشیم تا اگر نشد دیگری را علم کنیم این حقه ها دیگر کارایی ندارد و دستشان برای همه رو شده است مردم خواهان کس دیگری هستند که همگی خوب او را میشناسیم و می شناسند.

  9. خداوندا به حق شهدای دلفان که همشون غرق در ایمان و معنویت بودند شر این افراد … را ار سر مردم محروم دلفان کم کن

  10. دفاع از مظلومیت دلفان

    آقای فرج الهی جنگ و درگیری بین انسانها و گروهها بر سر منافع است. قصد من دفاع از شیخ …….نیست.اما یک سوال از شما و دوستان خواننده دارم. راستی نتیجه کار چهارساله و عملکرد نماینده کنونی چه بود؟ حسنک چه شد؟آیا جز این بود که باعث تضییع حقوق مسلم جوانان دلفانی شد. راستی چند نفر از مسئولین شهرستان دلفان الشتری هستند؟
    رئیس دانشگاه آزاد؟ که دانشگاه را در آستانه انحلال قرار داده است.
    رئیس دانشگاه ملی دلفان؟ دانشگاه ملی الشتر و نورآباد با هم تاسیس شدنداما این کجا وآن کجا؟ دانشگاه دلفان در آستانه انحلال اما دانشگاه الشتر فوق لیسانس می گیرد.
    رئیس کمیته امداد؟
    رئیس ثبت واحوال؟
    روسای اکثریت بانکها؟
    کارشناسان آموزش وپرورش؟
    رئیس اداره آب؟
    بخشدار کاکاوند؟
    نیروی انتظامی؟
    استخدام کارشناسان جهادسازندگی؟

    راستی دلفان قحط رجال است یا اینجا مستعمره الشتراست؟
    به نظر شما عملکرد این نماینده قابل نقد است و موجبات بدبینی مردم به عدالت اسلامی را فراهم می نماید یا درخواست ابطال سند سجلی شخصی که مسیر قانونی خود را طی می کند؟ و البته قانون وضعیت این درخواست را مشخص می کند؟
    راستی می دانی که نماینده کنونی چقدر در مقابل آقای غلامی برای ریاست آموزش و پرورش کارشکنی کرد؟
    اگر معیار و میزان رای ملت است شما از چه می ترسید؟انتخابات بایستی آزاد باشد و افراد هر انتخابی را که به نفعشان می باشدانجام دهند.

  11. سلام آقای فرج الهی شما بحساب خودتان یک قلم بدست هستی ابتدا بهتر نبود بجای صغر که یک کلمه عربی است فارسی می نوشتی که شما دم از قانون می زنی ما در مملکتی زندگی میکنیم که زبان اصلی ما فارسی است پس کلماتی که در رسانه ترویج می کنی خلاف زبان ماست شما هم به نظر من فرقی …………….

  12. خلایق هر چه لایق خود ما ها می خواهیم که مسولانمان غیر بومی باشند در زمان محمدی ریس اداره ثبت احوال واداره ثبت اسناد الشتری بود همین رئیس فعلی آب و فاضلاب بودند بهاروند بخشدار کاکاوند در زمان محمدی غیربومی بود الان چرا باید مسولین ادارات غیر بومی باشند امام جمعه و فرماندار هر دو بومی منطقه هستند آیا نمی توانند از نیروهای بومی دفاع کنند متاسفانه این روزها اگر نیرویی بومی مسول اداره ای شود چندین افترا و برچسب و انگ سیاسی به او می زنند در حالی که همه مسلمان و شیعه مولا علی (ع) هستیم و کسی از آسمان به زمین نیامده و هر کس خود را دیندار و از دیگران خود را بالا تر بداند این خود کمال بی دینی است و لذا همه به هم و با وحدت و انسجام از گذشته درس عبرت بیاموزیم و برای جبران عقب ماندگی های شهرمان و جبران مافات نیروی جوان و تازه نفس و بومی به مجلس بفرستیم که خود را ملامت نکنیم کس که ۱۶ سال نماینده بوده و خاطره شیرینی از خود به جا نگذاشته و سن و سالی از ایشان سپری شد لزومی ندارد که بار دیگر نماینده بشود و به این مردم مظلوم زحمت بدهد و یا به فکر این باشد که نمایندگی مجلس را ارثی و خانوادگی… فرض کند زمان آن سپری شده مردم آزادند که خود کاندیدای مجلس شوند و زمانه تغییر کرده و دیگ خبر از تعصبات گذشته نیست انشاالله این گونه باشد که به نفع همه و شهرمان می باشد.

  13. تورو خدا بیایید با افکاری نوبدون قبیله بازی ودور از تعصبات طایفه ای و استفاده های خصوصی تصمیم گرفته حال هیچ خودمان فنا شدیم برای اینده بچه هایمان ترسیده وانتخاب سالمی داشته باشیم . دیگر خود دانید دلفان فدای افکار پوچمان از شایسته سالاری دور شده .

  14. با سلام. افرادی میان درباره انتخابات نظر میدن که هیچ علم و آگاهی نسبت ب آن ندارند درضمن اگه دست رو دست بزاریم ببینم این آقایون میخوان بیان برا ما تصمیمم بگیرن کلاهمون پس معرکه است. باید خودمون دست ب کار شیم. تو هیچ شهری. از ایران ب اندازه ای نورآباد بیکار نیستن که یکسال قبل از انتخابات اینطوری بحث کنن. واقعا متاسفم. هرروز که این سایتو میزنم یا خبر از دستگیری یا خبر ازکمپ یا خبر از دعوا تو روخدا بسه. ورتبه های علمی که نورآباد کسب میکنه رو می‌نویسید مثلا دهم شدن نورآباد در زمینه معضلات اجتماعی.

  15. باباتوروچه به خبرنگاری .یه پیشنهادبرات دارم این است که دوباره برگردی به بانک کشاورزی دلفان اونجابهترمیتونی خدمت کنی

  16. مخ این آقای فرج الهی تاب ورداشته

  17. از ماست که بر ماست.

    اگر مردم دلفان بیدار باشند وبرای آبادانی دلفان انتخابات کنند نه برای خواسته های شخصی خود، هرکسی که با رای این مردم به مجلس رفت از او بخواهند جواب گو باشد که برای دلفان چه میکند وجه کاری انجام داده نه هرجای که او را دیدن دستش را ببوسند. تا دلشان میخواهد بگذار کاندیدا شوند. اما متاسفانه کسی نیست بپرسد فلانی بعد از چند دوره نمایندگی مجلس برای دلفان چه کرداید کدام پروژه ملی کدام کارخانه صنعتی کدام راه ارتباطی که در روز ۴ تریلی ترانزیتی از آن بگذرد؟
    تا وقتی که ما مردم دلفان به جای سوال پرسیدن و جواب خواستن از مسولین، فقط به فکر منافع خودمان باشیم. آش همین اشه کاسه همین کاسه.

  18. از ماست که بر ماست وقتی مردم به خاطر منافع شخصی رای می دهند همین وضع ادامه داره باید انقلابی در افکار مردم به وجود اید

  19. به نظر من اقای فرج الهی یک فرد… است که میخواد در بین مردم شریف دلفان و الشتر جنگ قبیلی راه بیاندازد مردم شریف این دو شهرستان گول این افراد فرصت طلب را نمی خورند

  20. دلفانی جسور ودلسوز

    آیا شکننده وضایعه کننده نیست در زمان وعصر ی که بنام عصر فناوری وتکنو لوژی نام گرفته وپیامد آن خرد ودانایی می باشد به سراغ کسانی برویم که متا سفانه با الفبای علم وفناوری ومدرنیته بیگانه اند ویا به زبان ساده وعا میانه این روزها هر خانواده دارای دو ویا سه فرزند فارغ تحصیل لیسانس ارشد وگاها” دکترا به سراغ با سواد ترین ومجرب ترین وبا اصا لت ترین نیروی شاخص وکار آمد برای مجلس دهم نرویم ودر حق خود ونسل آینده که مارا نفرین خواهند کردظلم وستم روا بداریم و تیشه به ریشه خودمان بزنیم وبا عملکرد بد وتعصبات بی جا با عث عدم پیشرفت وتوسعه همه جانبه در شهرمان بشویم و چشم خود را ببندیم وپنبه در گوش بزاریم وبرای ارتقا ورفا ه دیگران دنیا وآخرت خود را نا بود کنیم.

  21. استاد دانشگاه

    باسلام حضور برادر بزرگواراقای فرج الهی. گویا آقای محمدی میخوان شکایتتون کنن به دادگستری صرفا جهت اطلاع

  22. رسالت الشتری پناه برخدا!!!

  23. فقط یک دلفانی

    با سلام خدمت همه مخاطبان نسیم دلفان .
    آنچه آقای فرج الهی نوشتند کاملاً اهانت به یک روحانی است و قطعاً باید توسط مراجع قانونی پیگیری شود.
    فرض می کنیم تقاضای کوچک کردن تاریخ تولد یک جنایت باشد کسی حق ندارد متقاضی را باطلحه وزبیر وعایشه قیاس نمود واین عین اهانت است.
    نامحرمان انقلاب کسانی هستند که علیه انقلاب و شعائر آن سخن می گویند نه شخصی که ۴دوره نماینده مردم بوده است .
    خدارا شاهد می گیرم قصد جانبداری ندارم اما اینهمه بد وبیراه قطعاًدلیل دیگری دارد از آقای محمدی هم گله داریم آیا در بین مخاطبان شما کسی نیست که طرفدار این روحانی باشد و به شعورش اهانت شده باشد پس هر ناسزا وتوهینی را نباید انتشار داد .
    صراحتاً در متن بالا به مردم نجیب دلفان والشتر در ۴دوره اهانت شده است که به شخصی رأی داده اند که به زعم نگارنده نامحرم انقلاب و هم پای طلحه وزبیرست .
    دوستان البته که نگارنده نگران انتخابات این دوره دلفان والشتر ست و احتمالاً از یکی از همشهریان خود ریزه ای گرفته است که امیدوارم مردم خود قضاوت نمایند.
    کوچک کردن شناسنامه اگر بر پایه قانون پیش برود چه اشکالی دارد ؟شما اگر می خواهید مردم را از رأی دادن به آن شخص منصرف کنید با معرفی نامزد انتخاباتی خود نه تخریب دیگران .
    تو به کز توانایی خود بگویی چه می پرسی از دوره ناتوانی
    برادر محمدی شما مسئول یک رسانه هستید که روزانه افراد بسیاری مطالب آن را مطالعه می کنند به نظر شما آیا شایسته است برای مطرح کردن خود منکرشخص دیگری شویم آن هم یک الشتری ناسیونالیست که حتی وجود یک نورآبادی را به عنوان مدیر یک اداره در شهرشان بر نمی تابند. (حساب مدیر بانک وسپاه جداست.) کاش آقای فرج الهی یک بار نماینده همشهری خود را نقد می کرد تا همه بدانند که چه تفاوتی بین سرباز خودی با وزیر بیگانه وجود دارد .گلیم خود به قالینش مده سرباز خود به فرزینش مده
    وجواب حافظ به این مغلطه گویی چه زیباست:
    مما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم جامه‌ی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
    عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم
    رقم مغلطه بر دفتر دانش نزنیم سِرّ حق بر ورق شعبده ملحق نکنیم
    شاه اگر جرعه‌ی رندان نه به حرمت نوشد التفاتش به می صاف مروق نکنیم
    خوش بِرانیم جهان در نظر راهرُوان فکر اسبِ سیه و زین مُغَرَّق نکنیم
    آسمان کشتی ارباب هنر می‌شکند تکیه آن به که بر این بحرِ معلق نکنیم
    گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
    حافظ! ار خصم خطا گفت نگیریم بر او ور به حق گفت جدل با سخن حق نکنیم

  24. به نمایندگی از جمعی از اصولگرایان فرهنگی دلفان

    جناب آقای رضا محمدی مدیر محترم سایت وزین نسیم دلفان .
    با سلام واحترام
    درج مطالب مکرر وتنش زا در خصوص مسئله صغر سن آن هم از سوی یکی از افراد الشتری که حق کشی های آنان در طول ادوار گذشته بر هیچ دلفانی پوشیده نیست باعث تکدر خاطر بسیاری از همشهریان شما ومخاطبین سایت شده است. (رسانه بدون مخاطب هیچ ارزشی ندارد .)
    بر خود دانستیم که این عریضه را تنها به سایت شما ارسال نماییم شاید این رویه اهانت به نماینده ۴دوره مردم دلفان والشتر پایان پذیرد .اینجانبان به هیچ عنوان از بی قانونی حمایت نمی کنیم اما اگر موضوعی در قانون ذکر شده است هیچ کس نباید آن قانون را نفی کند .
    چندین بار در سایت نسیم دلفان مطلبی با عنوان صغر سن توسط آقای فرج الهی الشتری.درج شد
    اگر این مطلب توسط یکی از مردم نجیب دلفان عنوان می شد می توان آن را در زیر چتر انتقاد پنهان کرد .اما در آخرین مطلب تحت عنوان «ایدئولوژی ناشایست “صغر سن” برای راه‌یابی به مجلس ناکام است»به صراحت به مردم وروحانیت وطرفداران آن نماینده ادوارگذشته دلفان والشتر توهین شده است لذا بدین وسیله مراتب اعتراض وناخشنودی خود را از مطلب مزبور اعلام می داریم وامیدواریم در اسرع وقت آن را از سایت خود بردارید. برای امتحان می توان آن را به نظرسنجی گذاشت.
    از طرف جمعی از فرهنگیان اصولگرای شهرستان دلفان

    • سلام و درود بر شما
      دوست بزرگوارم شما از چندین روز پیش با اسامی متفاوت پشت سر هم کامنت میگذاری و از فرد مورد نظرتان دفاع می کنید و حتی کامنت طولانی (فقط یک دلفانی) هم مال شما بود و منتشر کردم ، سعی داری زورکی به مخاطبان نسیم تحمیل کنی که نظرتان مطعلق به همه مردم است.
      اکنون نیز از جانب جمعی از فرهنگیان کامنت گذاشتی…
      خدا خیرت بده نظر همه مردم با شما یکی نیست ، چرا چشمانت را به روی حقیقت بسته ای؟ کدام خدمت ۱۶ ساله ؟ به اطرافت توی این دلفان محروم نگاهی بیانداز آیا بویی از خدمت ۱۶ ساله می بینی؟ مگر فراموشمان شده خفقان ادارات دلفان در زمان تصدی این آقا؟ مگر فراموشمان شده وقتی مصاحبه می کرد از شرم تا چند وقت بین هم استانی هامون از خجالت روی سر بلند کردن نداشتیم؟ دریغ از چهار کلام درست و حسابی؟ اون از عملکردش این از صحبت کردنش…
      شما رو بخدا سرتون رو از زیر برف در بیارید ، دیگه گذشت اون زمان ، مردم خواهان ایشون نیستند ، به والله نیستند ، زورکی که نمشه!!!
      بخدای احد و واحد این شخص در روز قیامت باید جوابگوی این همه محرومیت و عقب ماندگی این دو شهرستان باشد ، من به شخصه به عنوان یک دلفانی هیچ گاه او را حلال نخواهم کرد و شخصی هم مانند آقای فرج الهی بعنوان یک الشتری هیچگاه او را حلال نخواهد کرد اشخاص بسیاری مانند ما در این دو شهرستان وجود دارند که او را حلال نخواهند کرد، پس اینقدر بر نگارنده به جرم الشتری بودن نتازید که او هم جزیی از این مردم است که توسط نمایندگان گذشته و حال مورد بی مهری قرار گرفته و منطقه شان در اوج محرومیت باقی مانده است.
      امیدوارم دست از گذاشتن کامنت های بی منطق بردارید

      • این است رسالت رسانه ای شما؟!؟!
        جانبداری شما که محرزاست ولی انتظاراینقدرهتاکی رانداشتیم آنهم از مدیرسایت
        ضمناًچرا می ترسید اگرشما مدعی دموکراسی واحترام به مردمیدبگذارید ایشان اگر قانون به وی اجازه دادکاندیدا شود آنگاه شما خواهید دید که آنکه باید در پیشگاه خدا بابت سوگند دروغ پاسخگو باشد شمایید
        اگر حلال زاده ای این متن را منتشر میکنی اگر….
        شما چندنفری جناب محمدی که به جای حدودصدوپنجاه هزارنفر آدم قسم میخوری، والله بالله؟!؟!؟!

        • ببخشید حلال زاده ! شما چند نفری که انتظار داری صد و پنجاه هزار آدم عین خودت سرشون رو توی برف کنند و از حقایق فرار کنند؟؟؟
          و هیچ رسانه ای هم حق افشاگری ندارد تا مردم حقایق رو متوجه نشوند!
          به همان والله که گفتی چیزیهایی در مورد این شخص میدانم که اگر منتشر کنم شهر که هیچ ، استان که هیچ ایران را هم تکان می دهد و خود میداند در مورد چه چیزی حرف میزنم

  25. محمد مهدي قم

    سلام بر مدیر دل سوخته و جای دیکر سوخته سایت
    من همین یکبار کامنت میذارم با اسم واقعی خودم شما هم وجود داشته باش درج کن
    خیلی تابلو شمشیر علیه محمدی بستید معلوم است شما دور قبل هم هدفتان أین بود الشتری رای بیاورد ولی محمدی مجلس نرود شما میدانید استانی شود محمدی نفر اول استان است نشودد هم نفر اول دلفان دوره تخریب و بکم بکم کذشته برادر شما میخواهید ١۶ سال شعور مردم را زیر سوال ببرید شما از انتخاب مردم نکرانید وکرنه اینطور دست و با نمیزدید از عالی بالاتر که ندارید هر کارمیتوانست کرد باز هم ۶ هزارتا کمتر از محمدی رای اورد همه این دور فهمیدند روی محمدی وحدت میشود ورقیب ندارد
    خواص بی بصیرت با رهبری زاویه داری بی سواد تو جز عوام جاهلی که ناراحتی مردم نظر متفاوت دارند
    محمدی هنوز ٣ماه روزه میکیرد هر شب ٣ به سمت حرم حضرت معصومه میرود تا طلوع از توی …. سرحال تر است
    اماده محاکمه باش وقتی الغیبت اشد من الزنا است و غیبت از زنا بدتر استوای بر تهمت زن
    ابابروی مومن از حرمت کعبه بالاتر است
    تو با روحانیت مشکل داری الآن سوری جندتا کارخونه اورده
    مرد باش بدون سانسور بزن

    • نسیم جان از تهمت ها و توهین های ایشان نگران نباش که سالهای سال است هر که با او نیست ضد ولایت فقیه است! ضد روحانیت است! ضد نظام است! و تهدید به محاکمه می شوند!
      این مختص امروز و مختص شما تنها نیست
      اما این حنای ایشان دیگر رنگی ندارد

  26. کامنت گذاران محترم
    اگر منظور آقای فرج الهی همین شخص نماینده ادوار است که هست! مگر ایشان در دستگاه قضا نبوده پس چرا علیه ایشان شکایت نمی کند؟! دلیلش واضح و مبرهن است چون حق به جانب نیست شکایت نمی کند و خوب می داند که در دوره نهم نماینده اراک علیه خبرنگاری شکایت کرد هم رای نیاورد هم در تمام رسانه های دنیا منعکس شد و آخر الامر مجبور شدند شکایت را پس گرفتند

  27. محمدازالشتر

    واقعابه این میگن رسانه.وقتی مدیرسایت اینطور جانب دارانه علیه یک نفرروحانی که تمام عمرش راصرف انقلاب کرده این طوربدون پروامیتازد دیگرچه انتظاری ازخبرنگاران مغرضی ماننداقای فرج الهی میرود.به قول احمدی نژاداقایان فرج الهی وجناب مدیرسایت اب روهمون جایی بریزید که می سوزد .مطمئن هستم اگرنماینده قبلی پست ومنصبی به شما میداد الان از او به عنوان آیت اله و سناتور نام میبردید.
    …آقای فرج الهی به خودت بیا یک سری افراد نزدیک به نماینده فعلی تورابازیچه دست خودکرده اند…

  28. سلام
    اگرانتخابات آزاد واگر قائل به آنیم که هرچه مردم انتخاب کردنددرست است پس چرا نگرانیم
    مگرمدیرسایت نمیگوید والله بالله مردم این آقارانمی خواهندخوب ناراحتی ندارد اگرقانون اجازه حضور در انتخابات را به ایشان داد بگذاریدمردم تصمیم بگیرند وبه رأی مردم احترام بگذاریم
    هرچندبعیداست آدمهای مغرض به رأی مردم احترام بگذارندچون اگرمیخواستنداینجوری باشندبه چهار انتخاب مردم بی احترامی نمی کردند

  29. جناب مدیرسایت من جای توبودم ازخجالت اب میشدم …من جای شما ونگارنده فوق بودم دیگردست به قلم نمی شدم .چون حنای شمادیگررنگی ندارد ومنافع شخصی شماکه باامدن شیخ زردبه خطرافتاده است چون معلوم است که ازهشت ماه مانده به انتخابات اینچنین به وحشت افتاده اید اگرمیخواهید میتونیم وساطت کنیم که موردغضب شیخ زرد واقع نشوید.ولی شرطش این است که اول توبه کنیدتااون وقت ماشمارابه عنوان حامیان محمدی حساب کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *