جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه نورآباد : معوقه های حقوق کارگران شهرداری پرداخت شود

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی در خطبه های نماز جمعه نورآباد گفت: مسئولان محلی و استانی باید هر چه سریع تر برای حل مشکل معوقات پرداخت نشده حقوق کارگران شهرداری تلاش و همت کنند.

وی افزود: جمع زیادی از خانواده‌های کارگران خدمات شهری ضمن تماس با دفتر از تاخیر در پرداخت حقوق و معوقات بشدت گله‌مند شدند.

امام جمعه نورآباد از سرپرست شهرداری نورآباد خواست تا اولویت اول کاری خود را پرداخت مطالبه های معوقه کارگران خدمات شهری قرار دهد.

وی همچنین خطاب به شورای شهر و شهرداری گفت : تهیه زمین مناسب برای آرامستان جدید شهر نورآباد یکی از ضروریات در وضعیت فعلی است ؛ در حال حاضر حتی خیابان شمالی بهشت زهرا (س) نیز در حال تکمیل شدن توسط قبور جدید است و تا چند ماه دیگر جای برای خاکسپاری جدید وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام خانی افزود : ضروری است این مهم خیلی سریع تعیین تکلیف شود و از فرماندار محترم و استانداری لرستان نیز جهت تامین مکان مناسب برای آرامستان جدید ظرف همین روزهای آینده ، درخواست همکاری جدی را دارم.

امام جمعه نورآباد در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت آموزش مجازی در بستر برنامه شاد و برنامه ریزی جهت امن ساختن و کیفی سازی این فضا در راستای تحقق عدالت آموزشی؛ گفت : این مهم وظیفه آموزش و پرورش است که با هم‌اندیشی انجمن اولیا و مربیان و خانواده های دانش آموزان است به این مسئله مهم توجه جدی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *