جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه نورآباد : به نظرم باید برای وضعیت اسف‌بار آموزش عالی در دلفان یک هفته عزای عمومی اعلام شود

در این شهرستان از چهار مرکز دانشگاهی دو مرکز به طور کامل از کمترین زیرساخت‌ها محروم بوده و دو تای دیگر هم وضعیت بهتری ندارند.

نسیم دلفان – حجت الاسلام خانی در خطبه های نماز جمعه امروز به وضعیت مراکز دانشگاهی شهرستان اشاره کرده و گفت : از چهار مرکز آموزش عالی در این شهرستان دو مرکز به طور کامل از کمترین زیرساخت‌ها محروم بوده و به شکل واحدهای اقماری ادامه حیات می دهند ضمن اینکه دو تای دیگر هم وضعیت بهتری ندارند.

وی استاندار لرستان و مسئولین امر را خطاب قرار داده و افزود : هر چه سریعتر باید فکری به حال وضعیت تاسف‌بار آموزش عالی در دلفان نمایند که از پایین ترین امکانات آموزشی برخوردار بوده و حتی در مکان های استیجاری مستقر هستند.

خطیب جمعه دلفان اضافه کرد : ارتقاع سطح مقاطع آموزشی از کارشناسی به ارشد درگرایش های پربها که عدم وجود این مقاطع فرزندان دلفانی را با رها کردن ادامه تحصیل مواجه ساخته و باید این خسارت ها جبران شود

وی همچنین تصریح کرد : محرومیت شهرستان دلفان در تحصیلات علوم پایه اعم از مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم بنا بر توسعه عدالت اموزشی جدی است و با نگرش به سند تحول ؛ زیرساختهای آموزش مجازی جایی جز تاسف ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *