جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه جدید نورآباد معرفی شد

حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور، به‌عنوان امام جمعه جدید نورآباد معرفی شد…

نسیم دلفان – در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه سابق نورآباد، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آ‌باد در سخنانی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران در حوزه‌های مختلف، افزود: موفقیتهای بزرگ و ارزشمند جوانان خلاق ایرانی در عرصه دانش صلح‌آمیز هسته‌ای موجب حیرت و سردرگمی دولتمردان آمریکایی و کشورهای غربی شده است

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران اسلامی، افزود: امروز آمریکا و کشورهای غربی گرفتار بحران شدید اقتصادی شده‌اند اما در این شرایط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه حمایت و همراهی گسترده مردم با دولت، در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه گام برمی‌دارد.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: حمایت و پشتیبانی گسترده مردم از نظام جمهوری اسلامی، موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی و خواری دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک افتخار دانست و تصریح کرد: مسئولیت با هدف خدمت صادقانه به مردم بسیار با ارزش است و در این میان اخلاص در رفتار و کردار مهم‌ترین اصل برای مدیران و مسئولان نظام است.

یادآوری می‌شود، حجت‌الاسلام «سیدحسین حسینی»، امام جمعه سابق نورآباد، به‌عنوان امام جمعه ملارد در استان البرز منصوب شده است.

درج کننده خبر : رضا محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *