سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اطلاعیه شماره یک هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی نورآباد دلفان

هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر نورآباد اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد…

?بسم الله الرحمن الرحیم?
ابتدا برخود لازم می دانیم که اعیاد شعبانیه و تحویل سال نو را محضر شریف تک تک همشهریان عزیز و خونگرم دلفانی ، تبریک و شادباش عر‌ض نموده و در سال جدید؛ سعادتمندی ،بهروزی، برچیده شدن بساط ویروس منحوس کرونا و سلامتی برای همگان را از خداوند منان مسئلت کنیم، امیدواریم در ظل توجهات حضرت حق و تحت راهنمایی های رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی ، شاهد انتخاباتی پرشور و سالم، با حضور حداکثری مردم باشیم.

ضمن تشکر و قدردانی از تمام داوطلبین محترمی که آمادگی خود را برای ورود به آوردگاه انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام کرده اند، به اطلاع همشهریان فهیم و تمامی کاندیداهای عزیز می رسانیم که نهایت سعی و تلاش دست اندر کاران برگزاری انتخابات از جمله فرماندار توانا و دلسوز، هیات های اجرایی و نظارت علاوه بر رعایت کامل اصل بی طرفی ، اطمینان خاطر به این عزیزان برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور حاشیه خواهد بود.
برای رسیدن به این مهم وجلوگیری از تضییع حق افراد ، از همگان و به ویژه از تک تک نامزدهای محترم انتظار رعایت قانون را داریم.
از این رو؛ هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر نورآباد برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات پیش رو موارد مهم زیر را متذکر می شود:
?بر اساس ماده ۶۱ آئین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر، ایام تبلیغات منحصر به هشت روز قبل از انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات می‌باشد.
? لذا با استناد به ماده ۶۲ آئین نامه اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر،ضمن دعوت عموم مردم و کاندیداهای محترم به رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا،متذکر می شویم؛
?تشکیل هر گونه کانال یا گروه تبلیغاتی در بستر شبکه های مجازی قبل از موعد مقرر و زمان مجاز برای تبلیغات؛
?تشکیل جلسات در مکانهای عمومی، در معابر یا…
?حرکت کاروانی در سطح شهر، ?تبلیغات کارمندان در ساعات اداری ،و استفاده از امکانات دولتی و……
مصداق تبلیغات زود هنگام بوده، تخلف انتخاباتی محسوب شده و دربررسی صلاحیت ها مدنظر قرار خواهد گرفت.
بنابراین از کاندیداهای محترم انتظار می رود؛ بارعایت نکات فوق، تمکین از قانون را سرلوحه برنامه های خویش قرار دهند.

☘️هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر نورآباد.☘️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *