پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

اداره برق دلفان ۱۶ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

رییس امور توزیع برق دلفان گفت: مطالبات این اداره از ۴۵ هزار مشترک خود ۱۶ میلیارد تومان است.

نسیم دلفان‌- به گزارش خبرگزاری صدا و سینا ؛ فخرالدین حسن‌پور” افزود: این میزان طلب مربوط به مشترکان بخش‌های تجاری، صنعت و معدن، کشاورزی و خانگی است که در صورت پرداخت آن، اداره توزیع برق شهرستان می تواند برنامه های عمرانی و خدمت رسانی خود را در منطقه گسترش دهد.

وی گفت: اکنون همه مناطق روستایی و شهری به برکت انقلاب اسلامی از نعمت برق برخوردار شده اند و با توجه به مشکلات این حوزه، بیش از ۴۰ میلیارد تومان امسال برای توسعه شبکه در این شهرستان هزینه شده است.

به گفته حسن پور ؛ پست دوم برق شهرستان و احداث خط ۶۴ کیلوولت از پروژه های مهم دولت در دلفان می باشند که با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در دست اقدام هستند.

وی تصریح کرد: با بهره مندی از پروژه پست دوم شهرستان، مشکلات ضعف ولتاژ برطرف خواهد شد و مردم از شبکه برق پایدار و با کیفیت برخوردار می شوند.

پی‌نوشت – جناب آقای حسن پور در این گزارش خود به بدهی ۱۶ میلیاردی مشترکان بخش‌های تجاری، صنعت و معدن، کشاورزی و خانگی اشاره کرده است ؛ اما ای کاش یک اشاره‌ای هم به بدهی ادارات دولتی می‌کرد که مشخص شود ادارات ما چه میزان برق مصرف کرده اما پرداخت نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *