جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آیا وعده آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تولیدی ، اشتغالزایی دلفان پس از گذشت یکسال محقق می شود؟

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از آغاز عملیات اجرایی گاوداری بزرگ شش هزار راسی دلفان (پس از گذشت یکسال و چند ماه از تصویب این پروژه) خبر داد…


کراپ‌شده - عبدالرضا بازدار نسیـــم دلفـان – عبدالرضا بازدار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از فراهم شدن زیر ساختهای لازم برای تولید هزار و ۴۰۰ تن ماهی در مجتمع های شیلات لرستان برای نخستین بار در این استان خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز عملیات اجرایی گاوداری بزرگ دو هزار و ۵۰۰ راسی در شهرستان الیگودرز خبر داد و عنوان کرد: همچنن پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی گاوداری بزرگ شش هزار راسی در شهرستان دلفان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان داشت: اجرای این طرح های بزرگ تحولی بزرگ در صنعت شیر و سایر محصولات دامی و همچنین رونق اقتصادی پایدار استان را به دنبال خواهد داشت.

بازدار همچنین به احیای کشت و صنعت لرستان طی دو سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این مجتمع در سال ۵۴ احداث شد اما در سال ۸۴ تعطیل و راکد شد.

وی با بیان اینکه با حضور مدیریت ارشد لرستان در استان احیا و راه اندازی کشت و صنعت پس از ۱۰ سال در دستور کار قرار گرفت گفت: هم اکنون این مجتمع بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری خارجی ۲۰۰ مییلون دلار در حال احیا و راه اندازی است.


قابل توجه جناب آقای رستمیان نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم برای پیگیری و اقدام جهادی

گاوداری شش هزار راسی شهرستان دلفان توسط شرکت قیام از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان کشور احداث می شود و نقش مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارد.

به گفته مسئولین ، با بهره برداری از این طرح که دارای چندین واحد فرآوری و صنایع تبدیلی است برای بیش از ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و دو هزار نفر بصورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

بهمن ماه سال ۹۳ استاندار لرستان مژده تصویب این پروژه برای دلفان را رسانه ای کرد (اینجا) ، از آن زمان چندین و چندبار وعده کلنگ زنی و عملیات اجرایی این پروژه داده شده اما متاسفانه تاکنون عملی نشده است.

امیدواریم وعده جدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان درباره این گاوداری محقق شود.


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *