جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرزویی که پس از ۲۰ سال در حال تحقق است/سینما دیجیتال شهر نورآباد به بهره برداری رسید/پخش فیلم های سینمایی بزودی آغاز می شود

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان گفت: این سالن با مبلغی بالغ بر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز شده و هم اکنون آماده بهره برداری است…


نسیـــم دلفـان – به گزارش دلفان امروز، صبح امروز با حضور شاهرخی معاون سیاسی استاندار لرستان و جمعی از اعضای شورای اداری سالن دو منظوره سینمایی – تجمعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید.

خدارحم بابایی مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان دلفان در حاشیه این مراسم گفت: این سالن با مبلغی بالغ بر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز شده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی افزود :ظرفیت آن ۲۵۴ صندلی می باشد که می تواند منشع خدماتی برای اصحاب فرهنگ شهرستان دلفان شمرده شود.

بابایی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان دلفان فاقد سینما می باشد، انشاا.. در آینده ای نزدیک و با مساعد مسئولین استانی خواهیم توانست از این سالن بعنوان سینما دیجیتال جهت اکران فیلم های سینمایی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که تنها سینمای شهرستان دلفان که در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد و به مدت ۲ سال در کاربری سینما بود اکنون به مدت ۱۹ سال است که تعطیل می باشد.

نبود فضای فرهنگی و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت همواره به عنوان یکی از دغدغه های جوانان شهرستان دلفان مطرح بوده و پس از تعطیلی سینما سعید، یکی از مهمترین مکان ها برای سپری کردن اوقات فراغت در شهرستان دلفان نیز تعطیل شد که امیدواریم با بهره برداری از این سالن بتوان یکی از خلع های  فراوان موجود در مبحث فرهنگ دلفان  را پر کرد.


مطالب مرتبط:

۵ نظر

  1. دست مریزاد

  2. سلام واقعا صحت داره .اگه داره ک دمتون گرم

  3. امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت و رونق بیشتر شهرمان باشیم. دست همه مسئولین زحمت کش درد نکنه.

  4. سلام بر همه متولیان امور.

    واقعا جا داره از همه مولیان موضوع سینما چند منظوره درشهرستان دلفان

    تشکر بعمل اوریم.

    مدیرکل محترم ارشاد اسلامی استان

    جناب اقای دکتر حنان سپاسگزارم.

    ارادتمند هادی زمانی

  5. دست همه کارمندان اداره ارشاد بخصوص جناب بابایی درد نکنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *