
پیام شهروندان
✍️ با سلام، ما رانندگان خط خرم آباد باید دادمون رو به کجا برسونیم، هرکدوم با بدبختی یه ماشین خطی خریدیم با قیمت چند برابر فقط به خاطر خطی بودنش و با هزار بدبختی یه سال دنبال مدارک کارت هوشمند و کارت سلامت و گواهینامه پایه دو و سایر مدارک و تازه این مدارک باید هرسال با هزینه زیاد تمدید بشن ،
اما وقتی میایم در ترمینال واسه مسافر باید وایسیم تا شخصی ها خیلی راحت هرچی مسافره ببرن بعدا اگه مسافری موند ما ببریم (این در حالی هست که اکثر شخصی ها یا کارمندان هستن یا بازنشسته که واقعا نیازی به این پولها ندارند و خیلی هاشون هم از لحاظ جسمانی توانای رانندگی ندارن و یه عده دیگه افراد مجهول و الهویه هستن که حتی خودروشان بیمه درست حسابی ندارن) صاحب و مسئول ترمینال هم که اصلا حضور ندارد و دو کارگر اونجا گذاشته و فقط کارشون اینه که پول کمیسیون بگیرند و وقتی بهشون اعتراض میکنی میگن ما کاری نداریم ، البته از شخصی ها به صورت نقدی کمیسیون میگیرن و تمام پول میره تو جیب صاحب ترمینال و عواملش ، ولی وقتی که ما خطی ها کمیسیون میدیم مقداری میره واسه بیمه و شهرداری و اداره راه به همین خاطر هرچی اعتراض میکنیم جواب گو نیستند ، چون کمیسیون شخصیها بیشتر به دردشون میخوره تا ما ، تو را خدا ما چکار کنیم. لطفا این پیام رو تو سایتتون بزارید.
حق پاسخگویی برای مسئولان مربوطه محفوظ است…
» سایر پیام های شهروندان را مطالعه کنید (اینجا / کلیک نمایید)