جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشوبی که از قبل پیش بینی شده بود/اعتراض گسترده مردم لرستان به حضور فائزه هاشمی و تجمع مقابل استانداری + تصاویر

جمعی کثیری از مردم خرم‌آباد از بدو ورود فائزه هاشمی رفسنجانی به استان لرستان معترض بوده و با ساعت‌ها تجمع مقابل استانداری لرستان خواستار پاسخگویی مسئولان به این دعوت شدند…


نسیـــم دلفـان – به گزارش لرستان خبر، با به دور دوم کشیده شدن انتخابات در چند شهرستان لرستان به‌ ویژه حوزه انتخابیه خرم‌آباد بازار تبلیغات انتخاباتی داغ شده و در این میان پای برخی از فتنه گران نیز به استان و شهرستان خرم‌آ‌باد باز شده است.

چند روزی بود زمزمه‌هایی از حضور فائزه هاشمی‌رفسنجانی در شهرستان خرم‌آباد برای حمایت از لیست امید به گوش می‌رسید که در این میان جمع کثیری از مردم از همان ابتدا اعتراض خود را به حضور وی اعلام کردند.

13950207223606956_PhotoL

باوجوداینکه چند روزی خبر شنیدن فائزه هاشمی به استان لرستان شنیده شد و خیلی از اعضای شورای تأمین استان مخالف حضور وی به استان بودند اما بالاخره وارد استان شد و از همان لحظه ورود به فرودگاه تا محل برگزاری سخنرانی در سینما ایران، مورد خشم و اعتراض مردم قرار گرفت.

با وجود مخالفت‌های اقشار مختلف مردم  طی روزهای گذشته، بالاخره فائزه هاشمی برای سخنرانی حاضر شد و جمعیت  مردم معترض با سردادن شعارهای “مرگ بر فتنه‌گر”، “مرگ بر ضد ولایت‌فقیه”، “مرگ بر فائزه”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند”و” مفسد اقتصادی حیا کن/ لرستان را رها کن” اعتراض خود را نشان دادند.

مردم  با شعارهای اعتراض‌آمیزی مسئولان ارشد استان را که فردی فتنه‌گر را به استان دعوت کرده‌ محکوم کردند.در پی اعتراضات به وجود آمده درگیری هایی رخ داد و چند‌ نفر از معترضان مجروح شدند.

امروز بنا بود مراسم حمایت از این کاندیداها با حضور فائزه هاشمی رأس ساعت ۱۷ برگزار شود که با حدود یک ساعت تأخیر با حضور افراد حامی و معترض به حضور وی برگزار شد.

فائزه هاشمی رفسنجانی در میان جمعیتی موافق و مخالف خود در سینما ایران خرم‌آباد ظاهر شد و در حالی به سخنرانی پرداخت که محمد بیرانوندی و حامیانش حاضر به شرکت در این همایش نشد.

ابتدای خیابان ولی‌عصر خرم‌آباد مملو از جمعیت معترض به حضور سران فتنه بود که شعارهایی مانند مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضدولایت‌فقیه و مرگ بر فائزه هاشمی سرمی‌دانند که با برخورد نیروهای امنیتی حاضر در محل روبه‌رو شدند و به دنبال کنترل این افراد و متفرق کردن جمعیت از برخی ابزار از جمله “اسپری” استفاده که سبب آسیب رسیدن به برخی از این جوانان شد.

در سالن سینما نیز جمعیتی متشکل از مرد و زن و پیر و جوان که در میان آن‌ها برخی معاونان ادارات و کارکنان نیز به چشم می‌خورد حضور داشتند.

فائزه هاشمی رفسنجانی در میان جمعیت در حالی از سینما خارج شد که هنوز جمعیت معترض جلوی درب سینما مشغول سردادن شعارهای خود بودند و شعارنوشته‌هایی با مضمون مرگ بر فتنه‌گر در دست داشتند

مجری برنامه در سالن اعلام کرد که استانداری لرستان میزبان فائزه هاشمی رفسنجانی است و جمعیت معترض نیز پس از پایان مراسم برای نشان دادن اعتراض خود جلوی درب استانداری رفته تا دوباره فریاد اعتراض خود را به گوش این افراد برسانند.

معترضان پس از اعتراض مقابل محل برگزاری سخنرانی فائزه هاشمی برای گرفتن پاسخی از استاندار لرستان که فتنه‌گری را به استان دعوت کرده، ساعت‌ها مقابل استانداری لرستان تجمع کرده به طوری که نماز مغرب و عشاء مقابل استانداری اقامه شد.

چیزی که امروز مشخص بود این بود که مردم معترض خرم آباد کاری به کاندیداها نداشته و اعتراض انها به حضور یک فرد فتنه گر و هتاک به امام و رهبری بود و اینکه مسولان استان این فرد را دعوت کرد به شدت انها را خشمگین کرده بود.

13950207223609390_PhotoL

سوال مردم این بود که چرا باید مجری انتخابات یک فردی که سابقه طولانی در هتاکی به انقلاب دارد را به استان دعوت کرده و استان را به آشوب تبدیل کند.آیا هدف از این کار ایجاد دو دستگی در بین مردم و کاندیداها و سرپوشی بر ضعف های مدیران استان در خدمت به مردم بود؟

آیا لازم بود که در میان این همه رجال سیاسی کشور دقیقا یک فرد هتاک به امام و رهبری به استان دعوت شود؟ چرا بعد از مخالفت های شورای تامین استان بازهم این فرد به استان امد؟ چرا …

البته این اعتراضات در فرودگاه تهران نیز حکایت دیگری داشت و مردم به نحو دیگری نسبت به حضور فائزه هاشمی اعتراض کردند به طوری که امروز به خاطر رسیدن فائزه هاشمی به پرواز ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه تهران خرم‌آباد، پرواز حدود ۴۰ دقیقه نگه‌داشته شده بود، معطلی و بداخلاقی تیم پرواز نسبت به مردم جو متشنجی  را به وجود آورده بود.

اعتراض مردم به بی‌اخلاقی تیم پرواز سبب شد تا کادر پرواز مردم را تهدید به اخراج از پرواز تهدید کنند که در نهایت اعتراض یکی از مسافران به وضع پیش آمده منجر به اخراج وی از پرواز شده بود.


مطالـــب مرتبـط :

» فائزه هاشمی برای کمک به سیل زدگان به لرستان آمده؟!!/ استاندار به جای ایجاد دودستگی در بین مردم به فکر حل مشکلات مردم باشد

» حاشیه های حضور یک فتنه گر هتاک در لرستان / طنین فریاد مرگ بر فتنه گر در مرکز لرستان +تصاویر و گزارش در حال تکمیل شدن است


tavajoh.giftavajoh.gifهر ماه یک مسابقه و پنج برنده در ترمینال خبری نسیم نسیم (اینجا)

 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *