جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نامه‌ی قابل تحسین و مطالبه‌گرانه نماینده ولی فقیه در لرستان به دو وزیر دولت در پی حادثه دلخراش جاده نورآباد – خرم‌آباد

مطالبه نماینده ولی فقیه در لرستان از وزرای راه و صمت در خصوص حادثه تصادف محور نورآباد خرم آباد

نامه و پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به خانواده‌های داغدار حادثه تصادف دلخراش رانندگی (محور خرم آباد – نورآباد) و پیگیری موضوع از مسئولین کشوری و استانی

✍ حضور ارجمند آقایان دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و مهندس رستمی وزیر محترم راه، مسکن و شهرسازی

سلام علیکم
?همانطور که مستحضرید در چند ماه اخیر تصادفات متعدد رانندگی در خطوط مواصلاتی استان لرستان؛ در محورهای خرم آباد به کوهدشت؛ خرم آباد به پلدختر؛ در محور خرم‌آباد به نورآباد؛ به وقوع پیوسته که موجب غم و اندوه عموم مردم استان و عزادار شدن خانواده های متعددی شده است.
?در نهمین روز از فروردین سال ۱۴۰۱ در محور خرم آباد به نورآباد در اثر برخورد دو وسیله نقلیه سواری؛ هشت نفر از هم استانی های عزیز مان کشته شدند؛ که از خداوند متعال برای آن مرحومان علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می نمایم.
?صرف نظر از میزان خطای انسانی در اینگونه حوادث؛ عدم ایمنی در برخی از وسایل نقلیه سواری و آتش سوزی های پی در پی و قربانی شدن سرنشینان با وضعیت دلخراشی که در حادثه اخیر محور خرم آباد به نورآباد به وقوع پیوست؛ باید به طور جدی و در مدت زمان منطقی و معین از سوی وزیر محترم صنعت؛ معدن و تجارت بررسی و اصلاح شود و برای عاملان آن پس از بررسی فنی؛ حقوقی و قضایی اعمال قانون شود.
?باید اعتراف نمود که سطح کیفی جاده های کشور نسبت به گذشته رشد مناسبی پیدا کرده است؛ اما در برخی جاده های کشور از جمله محورهای مواصلاتی استان لرستان بخصوص در محورهای یاد شده به علت نبود اعتبار یا عمل نکردن به تعهدات؛ خسارت جانی و مالی جبران ناپذیری وارد شده است.
?یکی از نقاط حادثه خیز پیچ مرگبار (گاو کش) در محور خرم‌آباد به نورآباد است که متأسفانه از ایمنی لازم برخوردار نیست و تاکنون شاهد وقوع تصادفات مرگبار و دلخراشی بوده است.
?تکمیل چهار خطه کردن محور یاد شده و دیگر محورهای مواصلاتی در استان لرستان که هر از چند گاهی شاهد حوادث ناگواری است؛ امری ضروری و لازم است که تسریع از سوی وزیر محترم راه؛ مسکن و شهرسازی از چنین حوادث دردناکی جلوگیری میکند.
?از این رو مقتضی است بجهت پیشگیری؛ مسئولان استانی و کشوری با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از اعتبارات ملی نسبت به تکمیل راه های مواصلاتی در استان لرستان اقدام لازم را به عمل آورند.

?دوام توفیقات همه خدمتگزاران را از خداوند متعال خواستارم.

سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان

پی‌نوشت – ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان ، امیدواریم این پیگیری ها و مطالبه‌گری ها که ان‌شاالله در آینده نزدیک منجر به حرکات مثمر ثمری از سوی دولتمردان گردد ، بلافاصله از سوی افراد خاص مانند برخی نمایندگان مجلس و رسانه‌های اجاره‌ای ایشان مورد بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی و مصادره قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *