جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چرا چشم دیدن ندارند؟!

دیروز پیکر پاک ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس، بر شانه های ملت قدرشناس در شهر ها و روستاهای مختلف کشور به صورت میلیونی تشییع شد. دیروز بار دیگر، هویت واقعی ملت ایران به نمایش درآمد.

اما این وسط رسانه های غربگرا و همچنین رسانه های حامی براندازهای بی ریشه و خائن ، از ادای احترام به این شهیدان والا مقام و ملت بزرگی که حماسه آفریدند، چنان مات و مبهوت شدند که حتی توانایی انتشار این حضور شگفتی ساز برایشان سخت و طاقت فرسا بود و از ادای احترام به این شهدای عزیز هم در رسانه های ننگین خود دریغ کرده و طبق عادت بیمار گونه خود، این رویداد دشمن شکن را سانسور کردند.

آنها فقط با جمهوری اسلامی مسئله ندارند، بلکه نسبت به ایران عزیز و همه رادمردانی که برای عزت و اقتدار آن جانفشانی کردند، بُغض می ورزند.

این رسانه های دشمن شاد کن حتی اگر صرفا غیرت ایرانی داشتند، به هنگام آشوب افکنی مزدوران و فریب خوردگان دشمن، چنان جوگیر نمی شدند که ناچار باشند به هنگام حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران، همانند دشمنان سیلی خورده رفتار کنند.

آنها هر چند در گذشته ادعا می کردند “جانم فدای ایران”(!)، اما ثابت کردند هم از وجدان و شرافت و حس وطن دوستی تُهی شده اند، و هم عقلانیت سیاسی ندارند. آنها چشم دیدن ملت و فدائیان ایران را ندارند، چون اختیاری از خود ندارند.

✍️ محمد ایمانی


» سایر یادداشت های ارسالی را مطالعه کنید (اینجا / کلیک نمایید)


Skill
50%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *