جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در شش بانک شهرستان دلفان زنجیره ای شد

صبح امروز دوشنبه ، ششمین جلسه کارگروه تسهیل امورات بانکی (ویژه تسهیلات مسکن روستایی) شهرستان دلفان با حضور معاون عمرانی فرمانداری ، مدیر بنیاد مسکن و روسای شعبات بانک های رفاه کارگران و کشاورزی برگزار گردید.

نسیم دلفان – دراین جلسه الفتی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دلفان گفت: یکی از اهداف کلان توسعه در کشور ما که در بحث اقتصادی و کاهش میزان بیکاری هم تاثیر بسزایی دارد توسعه روستاهاست لذا اکنون روستاها به عنوان رگ حیاتی کشور به خوبی مورد توجه مسئولان ارشد نظام قرار گرفته و در بخشنامه ها و دستوالعمل ها نیز مدیران و بانک های مراکز استان ها و شهرستان ها ملزم به توجه ویژه به تسهیل در امور روستاها شده اند.

وی افزود: تسهیلات مسکن روستایی از زمره هدفمندترین تسهیلاتی است که توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم نجیب و زحمتکش روستاها تقدیم و عرضه میگردد.

پس از تشریح مصوبات هیات محترم وزیران و نیز کارگروه بانک های عامل استان لرستان توسط مدیر بنیاد مسکن شهرستان ، طرفین جهت ایجاد حداکثر رضایتمندی متقاضیان طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تصمیم بر پرداخت تسهیلات با سیستم ضمانت زنجیره ای نمودند.

پیش از این نیز چهار بانک دیگر (سپه ، صادرات ، تجارت و مسکن) در جلساتی متقاعد شده بودند که ضمانت زنجیره ای را در بحث مسکن روستایی مورد توجه قرار دهند.

مهندس الفتی در تشریح این خبر گفت: اکنون تنها دو بانک ملی و ملت باقی مانده اند که طی روزهای آینده در جلساتی با حضور مسئولان فرمانداری و بنیاد مسکن و همچنین مدیران این بانک ها رایزنی های لازم انجام خواهد شد ، امیدواریم مدیران محترم این دو بانک نیز در جهت تسهیل امور روستاها و دستورالعمل های هیات وزیران متقاعد شوند بحث ضمانت زنجیره ای را اعمال نمایند.

یک نظر

  1. سلام شمارابه خدا قسم میدم وام مسکن روستاهای دلفان را زنجیره ای کنید ۱۵ ساله با دو بچه در یک زیرزمین ۲۰متری زندگی میکنم ضامن کارمند ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *