به گزارش افکارنیوز، پیش از این علی رضا زاکانی مطالبی درباره صرافی حسین فریدون که در زمان مذاکرات در تهران کار می کرده است مطالب را مطرح کرده بود. همچنین عدم همراهی فریدون در مراسم افتتاحیه مجلس نیز بر این گمانه زنی ها افزود که غیبت وی از اطراف رئیس جمهور بی دلیل نیست.

در روز افتتاح مجلس دهم یکی دیگر از نزدیک ترین یاران روحانی هم غایب بود. محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور که او نیز همه جا سایه به سایه حسن روحانی و حسین فریدون رئیس جمهور را همراهی می کرد. او نیز به جمع غایبان همیشه حاضر پیوسته است.

گویی قرار است معمای نهاد ریاست جمهوری از این هم پیچیده تر بشود. خبرگزاری ایرنا رسانه دولت در واکنش به این شایعات نوشته است: دادستان کل کشور مطالب و شایعات منتشره در برخی رسانه ها پیرامون بازداشت یکی از مسئولین نهاد ریاست جمهوری را تکذیب کرد. حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا و در خصوص ادعاهای مطرح شده مبنی بر بازداشت یکی از مسئولین نهاد ریاست جمهوری گفت: پس از انتشار این مطالب، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که این ادعا صحت ندارد.

ایرنا این خبر را در واکنش به خبر خبرگزاری فارس منتشر کرده است. اما به هر حال غیبت حسین فریدون و محمد نهاوندیان اگر حتی ارتباطی با بازداشت یکی از این دو نفر هم نداشته باشد موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. حالا شاید بتوان ریشه بسیاری از پرخاشگری های لفظی رئیس جمهور را در همین غیبت ها پیدا کرد. مجادلاتی که چندی پیش کار را به پاسخ گویی مستقیم به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی رساند.


» بستگان مسئولینی که دادگاهی شدند/ پرونده‌ چهره‌های سیاسی به کجا رسید؟+ تصاویر

تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12