پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست منابع طبیعی دلفان: باید به گونه ای عمل کنیم که مدیون آینده‌گان نشویم

سرپرست و جمعی از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزدای شهرستان دلفان با رییس جهاد کشاورزی و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کردند.

نسیم دلفان – در این دیدارها که به طور جداگانه انجام گرفت جواد عزیزی سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گفت: ما حافظان انفال کشور و متولی امنیت زیستی و امانتدار نسل های ِآینده هستیم و برای حفظ این سرمایه های ارزشمند باید به گونه ای عمل کنیم تا مدیون آینده‌گان نشویم

این مسئول افزود: حفاظت از منابع طبیعی شهرستان با دامنه گسترده ای که دارد از عهده تنها یک اداره خارج است و زمانی حفاظت از جنگل ها و مراتع محقق خواهد شد که همه با هم در کنار هم برای ارتقاء کمی و کیفی پوشش گیاهی در سطح شهرستان تلاش کنیم.

وی همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خواست با توجه به تعداد اندک نیروهای مجموعه منابع طبیعی ، برای جلوگیری از دست اندازی متخلفان و سودجویان به اراضی ملی توجه ویژه ای به منابع طبیعی شهرستان داشته باشند.

عزیزی ضمن قدردانی از حمایت های نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی، بر ادامه همکاری ، تعامل مساعد و تبادل نظر در راستای ارائه بهتر خدمات تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *