سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جشن عروسی که به عزا تبدیل شد

برگزاری مراسم عروسی در بوشهر با فوت یکی از میهمانان و بستری شدن عروس و داماد در بخش مراقبت‌های ویژه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا منجر شد.

نسیم دلفان – به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز یکشنبه در این ارتباط افزود: ۵۰ نفر از خانواده عروس و داماد در این مراسم حضور داشته‌اند که تاکنون تست کرونای بیش از ۲۰ مهمان این عروسی مثبت شده است که ۶ نفر از آنان بستری شده‌اند و یک نفر جان باخته است.

سعید کشمیری ادامه داد: بارها نسبت به عدم شرکت در این تجمعات هشدار داده ‌شده است چرا که شرکت در این گونه اجتماعات موجب شیوع بیشتر کرونا می‌شود.

وی اظهار کرد: اگرچه بسیاری از مردم نوروز را برای حفظ سلامت خود و اطرافیان با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی سپری کردند اما برخی مردم در این زمینه با بی‌توجهی موجب ایجاد حوادث تلخ و وقایع ناگواری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: اگرچه کرونا و خانه‌نشینی و دور از هم بودن و عدم ارتباطات و تفریح در مدت یک سال گذشته تاکنون موجب مشکلات افسردگی برای عموم مردم شده است اما همگان بدانند که تمامی هشدارها تنها به منظور حفظ سلامتی ما، خانواده و اطرافیانمان است.

وی یادآورشد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تجمعات کلی در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *