جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزئیات طرح جالب تبادل پیام در پیام رسان‌های داخلی

تبادل پیام مزیت خوبی نسبت به پیام‌رسان‌های خارجی است.

منکرسی معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات کشور درباره این طرح گفت: پیش‌بینی میشود با اضافه شدن این قابلیت اقبال مردم به پیام‌رسان‌ها بیشتر شود؛ زیرا یک مزیت نسبت به پیام‌رسان‌های خارجی بوده و جامعه آماری و مخاطبان بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نسیم دلفان – برابر آنچه معاون سازمان فناوری اطلاعات بیان کرده است ، بزودی این قابلیت روی پیام رسان های داخلی اعمال خواهد شد که کاربران از یک پیام رسان داخلی بتوانند به کاربران پیام رسان دیگر فایل یا پیام متنی ارسال نمایند ، البته کاربر مورد نظر باید جزء مخاطبین ذخیره شده در گوشی شخص ارسال کننده باشد.

آنطور که گفته می شود در فاز اول این طرح فقط پیام متنی و فایل ارسال می شود اما در فازهای بعدی ، تماس صوتی و تصویری نیز اضافه خواهد شد و حتی در فاز تکمیلی امکان عضویت در گروه و کانال های پیام رسان دیگر نیز به این قابلیت افزوده خواهد شد. یعنی به طور مثال یک کاربر در پیام رسان ایتا ضمن ارسال پیام و فایل به دوستان خود در سروش یا آی گپ و سایر پیام رسان های داخلی و یا تماس صوتی و تصویری با آنان ، بتواند در گروه و کانال های آن پیام رسان نیز عضویت یابد.

پیش بینی میشود با شروع این طرح استقبال مخاطبان از پیام رسان های داخلی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

به گفته معاون سازمان فناوری اطلاعات کشور این مزیت و رقابت برای کسب و کار‌ها در پیام رسان های داخلی نیز به وجود می‌آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *