جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جاده امامزاده ابراهیم (بابای بزرگ) هنوز آسفالتش خشک نشده خطرساز شد+عکس

معلوم نیست چرا به این بقعه متبرک که ارادتمندان بسیاری در استانهای لرستان ، کرمانشاه ، ایلام و همدان به ویژه نهاوند دارد چندان رسیدگی نمی شود…


نسیـــم دلفـان – مسیر ارتباطی امامزاده ابراهیم (ع) در دلفان به همت مسئولین پس از سالها آسفالت شد اما متاسفانه در کمترین زمان ممکن برخی قسمت های آن کنده یا گود شده است.

photo_2016-04-04_01-45-48.jpg

photo_2016-04-04_01-45-56.jpg

photo_2016-04-04_01-46-04.jpg

یکی از زائرین این بارگاه متبرک با ارسال تصاویری نوشت : نظارت وقتی نباشد همین می شود.

وی در پیام تلگرامی خود افزود ، با آسفالت مسیر تعداد زائران این امامزاده افزایش چشمگیری داشته اما برخی قسمت های جاده واقعأ خطرساز است، این تصاویر مربوط به حدود کلیومتر ۴۵ جاده نورآباد به بابای بزرگ است.

وی اضافه کرد ، وضع بهداشت محوطه حرم نیز تعریفی ندارد ، دیواره های بیرونی بارگاه نیز همون طور که در تصویر مشخص است فرسوده و در حال ریزش است ، معلوم نیست چرا به این بقعه متبرک که ارادتمندان بسیاری در استانهای لرستان ، کرمانشاه ، ایلام و همدان به ویژه نهاوند دارد چندان رسیدگی نمی شود.

photo_2016-04-04_01-45-33.jpg

این زائر نوشت ، گمان می کنم همان نذورات خود امامزاده را اگر هزینه بارگاهش کنند کفایت می کند.


مطالـــب مرتبـط :

» بازدید بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از بقاع متبرک لرستان/امامزاده ابراهیم (بابای بزرگ) در میان پربازدیدها

» قدیمی ترین و جدیدترین عکس های امام زاده ابراهیم (بابای بزرگ)

» محراب دلهای عاشق در دامنه “مهراب کوه”/ امامزاده ابراهیم(ع) میزبان خیل زائران

» امامزاده ابراهیم (بابای بزرگ) در میان انبوه زائران/ گزارش تصویری از ترافیک خودرویی و جمعیت اطراف حرم

» ماجرای سرقت مسلحانه از امامزاده پیرمحمد (ع) در شهرستان دلفان چه بود/حرمت امامزاده را متولی نگه می‌دارد


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

۲ نظر

  1. مسئولیت ابن بقعه ی مبارکه که پاره ی تن رسول خدا در آن ارمیده است صد درصد بر عهده ی نهادی است که مسئولیت مدیریت نذورات این بقعه را دارد یعنی اوقاف و امور خیریه ، کسانی که کوتاهی میکنند هر چه سریعتر باید وادار به پاسخگویی شوند.

  2. وقتیکه طراحی،ساخت،کنترل،آزمایشگاه ،نظارت،بطورصددرصدتوسط پیمانکارانجام میگیردونهادخاصی که این پروژه راانجام میدهدهیچگونه نظارتی راخارج ازمجموعه خودقبول نمیکندنتیجه همین میشود،چراجاده های دیگرشهرستان به این شدت تخریب نشده اند،علت اصلی رانش ونشست ایجادشده عدم تراکم لایه های خاکریز،وعدم توجه به جنس بسترجاده (ازنظرزمین شناسی) ازسوی عوامل اجرایی پروژه یاهمان پیمانکارمحترم میباشد،درکل انجام ندادن اینچنین پروژه هایی بهترازانجام گرفتن همراه باآبروریزی میباشد.بهتراست کاررابه کاردان سپرد.

پاسخ دادن به رشیدی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *