پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

توقیف خودروی تیگو حامل بیش از ۲۶ کیلو تریاک در الشتر

فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه خودروی تیگو و کشف ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در شهرستان سلسله خبرداد.

نسیم دلفان – به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان سلسله از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه خودروی تیگو در پوشش مسافرت خانوادگی مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچی مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی تیگو در پوشش مسافرت خانوادگی در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان های همجوار به استان های غربی کشور می باشد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سلسله پس از هماهنگی قضائی در محور الشتر – نورآباد موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف نمایند که در بازرسی از آن ۲۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سودان گر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *