شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بخشدار مرکزی نورآباد خواستار تکمیل محور ارتباطی امامزاده پیر محمد (ع) شد

بخشدار مرکزی نورآباد دلفان خواستار آسفالت محور ارتباطی نورآباد به امامزاده محمد بن زید زین العابدین (ع) معروف به پیر محمد در شهرستان دلفان شد…


نسیـــم دلفـان – ابوالقاسم خسروپور در گفت و گو با ایرنا افزود: محور ارتباطی نورآباد به امامزاده پیرمحمد(ع) ۶۵ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۳۵ کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی اظهار داشت : به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سال گذشته ۱۵ کیلومتر از این محور آسفالت گردید و از ۲۵ کیلومتر باقی مانده ۱۵ کیلومتر دیگر کار زیرسازی آن به پایان رسیده و آماده آسفالت است.

این مسئول ، با قدردانی از سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم (ص) گفت : این محور ارتباطی با اعتبارات داخلی قرارگاه خاتم (ص) و با همت فرمانده آن آسفالت گردیده و امیدواریم قرارگاه خاتم با آسفالت ۲۵ کیلومتر باقی مانده یکی از خواسته های دیرینه مردم شهرستان دلفان را محقق نماید.

خسروپور بیان داشت : پنج کیلومتر از این مسیر بسیار ناهموار و سخت گذر است که زائران با مشکلات فراوانی این مسیر را طی می کنند.

بخشدار مرکزی نورآباد ادامه داد : با توجه به قول مساعد مدیر کل راه و شهرسازی لرستان امیدواریم مشکل قیر طرح مذکور حل گردد و قرارگاه خاتم (ص) نیز کار خود را با تکمیل آسفالت آن به پایان برساند.

وی افزود: فرمانده قرارگاه خاتم (ص) کار آسفالت این مسیر را به عنوان هدیه به مردم منطقه و از محل اعتبارات داخلی وعده داده بود و امیدواریم با توجه به نیاز مردم منطقه و زائران مسیر شاهد تکمیل اسفالت ۲۵ کیلومتر باقی مانده باشیم.

یک نظر

  1. اتصافً باید به آقای خسروپور بخشدار محترم مرکزی شهرستان خداقوت و خسته نباشید گفت چون واقعاً جهت حل مشکلات روستائیان بخش مرکزی تلاش و کوشش فراوانی میکنه ای کاش مدیران بومی شهرستان نیز همانند آقای خسروپور به فکر حل مشکلات شهرستان و روستاهای تابعه باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *