جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش کرایه و توپی که در زمین مردم افتاد / شکایت کنید تا رسیدگی شود!!!

مسئولان امر در مرکز شهرستان و بخش های تابعه شایسته است در این ایام آخر سال و عید نوروز بازرسی ها و نظارت های خود را قوی تر و پیوسته تر نمایند و با برخوردهای قاطع جلوی افراد سوجو و فرصت طلب را بگیرند.

نسیم دلفان – این روزها افزایش خودسرانه کرایه خودروهای مسافربر باعث اعتراضات گسترده ای شده است ، یکی از مناطق که خیلی اعتراضات بالا گرفته است افزایش کرایه در مسیرهای روستایی بخش خاوه شهرستان دلفان می باشد.

در این بین بخشداری خاوه چندین بار است اطلاعیه صادر می کند که افزایش کرایه ها ممنوع است ، اما این اطلاعیه ها به هیچ وجه کوچکترین اثری بر کنترل موضوع نداشته است و طبیعتأ با کاغذ بازی و اطلاعیه صادر کردن خشک و خالی نمی شود قیمت ها را کنترل کرد بلکه مسئولان امر بایستی آستین بالا زده و با نظارت های قوی و بازدیدهای پی در پی و مستمر موضوع را کنترل نمایند.

امروز هم برای چندمین بار بخشدار خاوه در خصوص افزایش هرگونه کرایه در مسیر برخوردار به نورآباد و روستاهای تابعه بخش خاوه هشدار داد و گفت: هرگونه افزایش خودسرانه کرایه در مسیرهای منتهی به بخش خاوه تخلف می‌باشد و با خاطیان برخورد می‌شود.

آزاد سلیمی تأکید کرد مردم از پرداخت هرگونه افزایش کرایه خودداری نمایند و رانندگانی که اصرار به انجام این تخلف داشته باشند به تعزیرات و راهنمایی و رانندگی معرفی خواهند شد.

وی افزود مسافران می توانند شماره پلاک خودرو و نام راننده‌ای که اقدام به دریافت کرایه اضافه نموده را به بخشداری اعلام نمایند.

» در تمامی صحبت های بخشدار محترم توپ در زمین مردم افتاده است و ظاهرأ تا مردم دست به شکایت نشوند و رانندگان متخلف را معرفی نکنند ، راهی برای مقابله نیست!!!

حالا باید دید آیا واقعأ مردم خود را بیکار کرده و دنبال معرفی فرد خاطی و شکایت خواهند رفت؟ اگر مردم فرصت چنین کاری را نداشته باشند یا به جهت آشنا بودن فرد خاطی و معذوریت های قومی مردم نتوانند دست به شکایت شوند ، آیا رانندگان همچنان باید به اقدام خودسرانه خود ادامه دهند؟ این وسط نقش مسئولان امر و نظارت و بازرسی چیست؟ شاید بگویند ناظران هم کار خود را انجام میدهند! اگر انجام می دهند پس راننده چطور جرأت می کند خودسرانه اقدام به افزایش کرایه ها نمایند؟؟؟

» البته بحث نظارت و بازرسی فقط مختص به کرایه ها و رانندگان نیست ، به گفته مردم و پیام های ارسالی به رسانه ها ، فروشگاه های سطح شهرستان هم در سایه همین عدم نظارت درست و مستمر متاسفانه تمام اجناس خود را روز به روز چندین برابر می کنند و آب هم از آب تکان نمی خورد!!!

» مسئولان امر در مرکز شهرستان و بخش های تابعه شایسته است در این ایام آخر سال و عید نوروز بازرسی ها و نظارت های خود را قوی تر و پیوسته تر نمایند و با برخوردهای قاطع جلوی افراد سوجو و فرصت طلب را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *