جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیا مدیریت دلفان هم مخاطب انتقادات تند امروز نماینده ولی فقیه در استان بود؟

انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از جذب نیروی سفارشی در ادارات استان

جذب نیروی بدون ضابطه سبب شده برخی سازمان های لرستان، ۵۰۰ نیروی مازاد داشته باشند! / در جذب نیرو روابط قومی، خویشی و جناحی کنار گذاشته شود

حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
▫️بارها در خطبه‌ها و غیر خطبه‌ها اعلام کرده‌ام که جذب نیرو به صورت حجمی، شرکتی و قراردادی با ضابطه باشد، از طریق اطلاع رسانی عمومی باشد تا افراد واجد شرایط شرکت کنند، افراد شایسته برگزیده شوند، از راه توصیه و سفارش و تبعیض نباشد، در جذب نیرو عدل و انصاف رعایت شود، ملاک شایسته گزینی باشد، روابط قومی، خویشی و جناحی و داد و ستدهای حزبی کنار گذشته شود.
▫️امید است که کمیسیون امور اجتماعی مجلس این شیوه جذب حجمی، قراردادی، شرکتی و ساعتی که آفات زیادی را دارد را حذف کند، باید اعتراف کرد که در این چندین دهه در استان ما و دیگر استان‌ها جذب نیرو از طریق ضوابط و از راه سفارش و توصیه بوده است، در هر حال بارها بر پایبندی بر ضوابط برای جذب نیرو تاکید کرده‌ام، انصافاً استاندار محترم هم این را پذیرفته‌اند و بر این شیوه هم تاکید دارند، اما جذب نیروی بدون ضابطه یا با ضابطه‌ای که پوشش قانونی دارد، سبب شده برخی از سازمان‌ها و ادارات ما تا ۵۰۰ یا ۶۰۰ نفر نیروی مازاد داشته باشند.
▫️این وسعت بیشتر در دهه‌های گذشته بوده، الان هم هست، اما کمتر شده است، نمونه آن شهرداری و…، فعلاً در این خطبه اسم نمی آورم، اعتباری که باید صرف خدمت رسانی به مردم شود، صرف پرداخت حقوق می‌شود، حقوق به افرادی که راه توصیه و سفارش آمده‌اند و یا سفارشی که پوشش ضابطه به خود گرفته است.

#پی_نوشت:

❕ آیا خطاب این صحبت های قابل تأمل نماینده ولی فقیه در استان به سوی دلفان هم هست؟
بعید میدانیم ، چون در دلفان به هیچ وجه از این نوع استخدام های سفارشی نداریم … انتصاب مدیر سفارشی نداریم … مدیر حلقه به گوش و خدمتگذار نماینده مجلس نداریم همگی خدمتگذار مردمند…


» خبرها و گزارش های “بخش سیاسی” نسیم دلفان را مطالعه کنید (اینجا / کلیک نمایید)

» گزارش های جنجالی و پربیننده (اینجا / کلیک نمایید)


Skill
50%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *