شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۷ مدرسه تخریبی در دلفان وجود دارد

فرماندار شهرستان دلفان گفت : ۵۷ مدرسه تخریبی در این شهرستان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان برای تخصیص اعتبار نوسازی است…


نسیـــم دلفـان – جعفر طولابی در گفت و گو با ایرنا افزود : در شهرستان دلفان بیش از ۳۷۴ باب آموزشگاه وجود دارد که تعداد ۵۷ باب از آنان به سبب قدیمی و فرسوده بودن مشکلات فراوانی را برای دانش آموزان بوجود آورده است.

به گفته وی ، اداره آموزش و پرورش مرکز شهرستان دلفان و بخش کاکاوند بیش از ۲۸ هزار نفر دانش آموز را زیر پوشش تحصیلی خود دارند.

وی یاد آور شد : در سطح شهرستان دلفان ۴۰ مدرسه کانکسی و فلزی وجود دارد که از این تعداد ۳۳ واحد در بخش کاکاوند و هفت واحد در آموزش و پرورش شهرستان دلفان وجود دارد که از استانداردهای لازم جهت مکان مناسب دانش آموزی برخوردار نیستند.

به گفته این مسئول ، ۲۱ واحد آموزشی شهرستان دلفان نیازمند مقاوم سازی است که توجه مسئولان نوسازی جهت تخصیص اعتبار مورد نیاز برای مقاوم سازی را می طلبد.

وی تصریح کرد : وضعیت مکان های آموزشی در شهرستان دلفان وضعیت مناسبی نیست و این موضوع نیازمند کمک خیران نیک اندیش و توجه مسئولان استانی است تا بتوانیم بخشی از مشکلات آموزش و پرورش منطقه را حل کنیم.


tavajoh.gifتازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.tavajoh.gif

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *