شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۸ روستای دلفان به شبکه گاز متصل شدند

دکتر خادمی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی به روستاهای شهرستان دلفان از سرعت قابل قبول این پروژه در سالهای اخیر خبر داد .
نسیم دلفان – به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان دلفان با حضور جمعی از مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید .

استاندار لرستان در حاشیه این مراسم گفت: با در نظر داشتن اینکه ایران کشوری غنی به لحاظ منابع نفت و گاز است و به منظور پیشگیری از وارد آمدن خسارت به جنگلها و منابع طبیعی، ضرورت دارد تأمین سوخت روستاهای دور افتاده استان به خوبی انجام پذیرد .

دکتر خادمی اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۱۸ روستای دلفان، بخش اعظم روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند .

وی در ادامه تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای شهرستان با هدف رفاه مردم منطقه و در گام بعدی حرکت به سمت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری صورت گرفته که امیدواریم این امر در آینده به خوبی محقق شود .

استاندار لرستان افزود: در مراسم امروز، پروژه گازرسانی به ۱۸ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و با احداث یک ایستگاه تقلیل فشار با اجرای ۳۹ هزار متر شبکه پلی اتیلن و ۸۰۰۰ شبکه فلزی به بهره برداری رسید .

دکتر خادمی یادآور شد: در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه گازرسانی به روستاهای استان صورت گرفته و به گواه آمارها، اقدامات انجام شده طی این چند سال با تمامی کارهای قبل از آن برابری می‌کند .

وی در پایان به موضوعات مرتبط با تأمین آب شرب مناطق روستایی استان به ویژه در شهرستان دلفان پرداخت و گفت: شهرستان دلفان از مناطق پر باران استان است و نباید از نظام تخصیص و سرمایه گذاری در این زمینه محروم بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *