جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۳۰ کیلومتر از راه‌های دلفان نیازمند تعمیرات است

فرماندار دلفان گفت: ۳۰ کیلومتر از محورهای اصلی و ۱۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی در این شهرستان نیازمند روکش آسفالت و تعمیرات هستند.

نسیم دلفان – به گزارش خبرگزاری ایسنا ، اصغر قهرمانی در جلسه شورای ترافیک دلفان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تردد در بسیاری از محورهای فرعی و روستایی شهرستان به سختی صورت می‌پذیرد که همین امر منجر به تصادفات در این محورها می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت ماشین آلات اداره راهداری در شهرستان دلفان محدود است لذا در این خصوص از مسئولان استانی می‌خواهیم جهت تجهیز ماشین آلات راهداری جهت رفع نقایص و معایب در این حوزه با ما همکاری کنند.

قهرمانی افزود: ۳۰ کیلومتر از محورهای اصلی و ۱۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی در این شهرستان نیازمند روکش آسفالت و تعمیرات هستند، زیرا با ادامه پیدا کردن این مشکل در آینده نزدیک حتی زیرسازی‌هایی که از قبل انجام شده نیز تخریب خواهد شد.

فرماندار دلفان تصریح کرد: این شهرستان نیازمند ۲۰۰۰ تن آسفالت جهت لکه گیری راه‌های روستایی جهت مرتفع کردن مشکلات راه‌های روستایی است که این امر توجه ویژه مسئولین استانی را می‌طلبد.

وی بیان کرد: در برخی نقاط از مسیرهای اصلی جهت کاهش تصادفات باید گاردریل نصب شود و همچنین خط‌کشی مسیرهای اصلی و فرعی در مدت زمان کوتاه از دیگر مطالبات مردم دلفان است.

قهرمانی افزود: با توجه به برفگیر بودن شهرستان دلفان و کمبود ماشین آلات جهت برف روبی در فصل زمستان در زمان مناسب، از مسئولان استانی انتظار می‌رود ماشین آلات بیشتری را در اختیار راهداری این شهرستان قرار دهند تا در زمان بارش برف در کوتاهترین زمان ممکن مسیرهای اصلی و روستایی بازگشایی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *