جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۰۰ میلیارد تومان در سفر هیات دولت برای اشتغال زنان دلفان اختصاص یافت

۱۰۰میلیارد تومان در سفر هیات دولت برای اشتغال زنان دلفان اختصاص یافت

فرماندار دلفان گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان جهت اشتغال پایدار زنان کار این شهرستان در جریان سفر هفته گذشته هیات دولت به استان لرستان اختصاص داده شد.

نسیم دلفان – نورالدین درمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: در سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در شهرستان دلفان حضور یافت.

وی گفت: در جریان این سفر، شهرستان دلفان به عنوان پایلوت اجرای طرح اشتغال زنان آسیب‌پذیر در کشور انتخاب شده است که امیدواریم در راستای این طرح شاهد طرح های علمی اشتغال زا باشیم.

فرماندار دلفان با بیان اینکه تاکنون ۴۴۰ نفر از زنان کار در این شهرستان شناسایی شده اند ادامه داد: همچنین در نامه مشترک امام جمعه نورآباد مرکز شهرستان، نماینده دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دلفان سه طرح مهم دراین شهرستان به صورت مکتوب پیشنهاد شده است.

درمنان ساخت ۹۰ مکان آموزشی ، بهسازی ۳۰۰ کیلومتر راه ارتباطی ۱۶۳ روستا و رفع مشکل آب شرب ۲۰۰ روستا را از خواسته های مردم شهرستان دلفان در این نامه عنوان کرد .

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان قرار دارد.

زنان کار دلفان به بانوان اطلاقی می شود که برای انجام کار در اراضی کشاورزی دیگران دور میدان شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان جمع می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *